Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych

Na tych warsztatach każdy uczestnik nauczy się dwóch kluczowych elementów dobrej prezentacji: radzenia sobie z własnymi obawami przed i podczas jej prowadzenia oraz przykuwania uwagi audytorium. Zdobędzie też umiejętność budowy autorytetu i odpowiedniego reagowania na kłopotliwe reakcje słuchaczy.



Korzyści dla Ciebie:

doskonalenie umiejętności skutecznej prezentacji

prezentacja swojego produktu z uwzględnieniem „sprzedaży korzyści” dopasowanych do klienta

nabycie umiejętności przeprowadzania skutecznej prezentacji firmy, produktu, usługi w sposób profesjonalny, zaplanowania struktury prezentacji

dobranie treści argumentów, wywierania dobrego wrażenia na słuchaczach

zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi

poznanie technik efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy

poznanie najskuteczniejszych metod prezentacji oferty

poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami

 

Szkolenie skierowane do: kadry kierowniczej,top managementu, menegerów.

Czas trwania: 1 lub 2 dni szkoleniowy (8 lub 16  godzin szkoleniowych).



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • warsztatowy charakter zajęć
  • małe grupy – indywidualne podejście
  • bezterminowy kontakt z trenerem
  • gratis porady i wsparcie

Cele szkolenia

  • poznanie technik efektywnych wystąpień i pozytywnego oddziaływania na słuchaczy
  • doskonalenie technik komunikacji - zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej
  • dobranie treści argumentów, wywieranie dobrego wrażenia na słuchaczach
  • zrozumienie istoty komunikacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi
  • poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami

Program szkolenia

poznanie sposobów reagowania efektywnym zachowaniem na negatywne postawy odbiorców radzenia sobie z pytaniami i zastrzeżeniami
  • Budowanie pozytywnego wizerunku – autokreacja.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
  • Radzenie sobie z tremą i stresem.
Przygotowanie - to podstawa mistrzostwa
  • Przygotowanie prezentacji (przygotowanie prezentacji, materiałów, sali).
  • Praca z otoczeniem (flipchart, rzutnik multimedialny, inne pomoce)
  • Etapy skutecznej prezentacji.
  • Zasady budowania skutecznej prezentacji (pomysłu, produktu, usługi, procedury).
  • Cel prezentacji, określenie profilu słuchaczy.
  • Skuteczne prezentacje:
  • Techniki prowadzenia prezentacji.
  • Scenariusze prezentacji.
  • Przygotowanie do pytań i odpowiedzi.
  • Podstawowe zasady odpowiadania na pytania.
Efektywna komunikacja
  • Komunikacja werbalna – (aktywne słuchanie, dlaczego milczenie jest ważne).
  • Kontrolowanie i świadome wykorzystanie komunikacji pozawerbalnej
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Mowa ciała, dykcja, radzenie sobie z tremą i stresem (aktywne ćwiczenia z kamerą).
Słowo jest bronią
  • Techniki perswazji i wywierania wpływu
  • Podstawy komunikowania się:
  • Mówienie i słuchanie
  • Dlaczego ludzie słuchają
  • Problematyka stylów komunikowana się
Nawiązanie i budowa relacji ze słuchaczami. Jak sprawić by nas słuchali?
  • Techniki angażowania odbiorców prezentacji.
  • Widownia a mówca
  • Kreowanie i wzmacnianie własnego wizerunku profesjonalisty.
  • 7 zasad kształtowania wypowiedzi.
  • Uwydatnianie korzyści dla odbiorcy przekazu (zasada PCK).
Trudny odbiorca
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Jak radzić sobie z pytaniami:
  • • Trudne pytania i pytający?
  • • Kiedy trzeba komuś przerwać
  • • Jak reagować na wrogość?
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów słuchaczy.
  • Zasady asertywnego zachowania się w procesie komunikacji (m.in. odbieranie i przekazywanie uwag krytycznych i pochwał, rozwiązywanie sytuacji problemowych).
Efektowne zakończenie prezentacji
  • Budowanie skutecznej argumentacji motywującej partnerów do oczekiwanego działania.
Ćwiczenia doskonalące umiejętność wystąpień publicznych-ćwiczenia z Kamerą pozwalające na autoanalizę.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Kliknij w przycisk powyżej, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.