Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt
Szkolenia dla kadry kierowniczej
Szkolenia dla handlowców
Terminy szkoleń otwartych

Rozwijaj swój biznes, rozwijając swoich ludzi.
LICZĄ SIĘ REZULTATY 👍

Pomagamy budować sprzedaż i skuteczne działy dzięki strategii SKS - Strategia, Kompetencje, Systematyczność.

Badania firmy VIDI wskazują na silną, bezpośrednią korelację między zdolnościami menadżera, a wynikami jego zespołu sprzedażowego czy firmy.

Jeśli chcesz zbudować silną firmę, to kluczem jest zaangażowany zespół profesjonalistów.

Rozwój poprzez edukację poprawia wyniki sprzedaży, wynosi na wysoki poziom działania firmy oraz zwiększa zaangażowanie zespołu i zmniejsza rotację personelu.

Chcesz rozwijać swoją firmę i pracowników, chcesz wyróżnić się tym na tle konkurencji i budować silne przedsiębiorstwo? Dołącz do grona klientów, którzy rosną w siłę i rozwijają swoje firmy.

Działamy na rynku od 2001 roku i stale powiększamy grono zadowolonych klientów - skorzystaj ze wsparcia ekspertów VIDI.

Profesjonalizm VIDI Centrum Rozwoju Kadr jest określony jako najwyższej jakości przez Klientów od 2001 roku.

WSPIERAMY TWÓJ BIZNES!

Nadchodzące szkolenia

Szkolenia dla handlowców
Efektywne techniki sprzedaży
20 Marca 2024 Więcej
Szkolenia interpersonalne
KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole?
20-21 Marca 2024 Więcej
Szkolenia dla kadry kierowniczej
ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM - trening menedżerski, coaching, motywowanie, przekazywania informacji zwrotnej w praktyce
21-22 Marca 2024 Więcej
Szkolenia dla handlowców
Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING - sztuka nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży.
2 Kwietnia 2024 Więcej
Szkolenia dla handlowców
MISTRZ SPRZEDAŻY- zaawansowane techniki sprzedaży i strategie działania
4-5 Kwietnia 2024 Więcej
Szkolenia dla handlowców
Efektywne techniki sprzedaży
11 Kwietnia 2024 Więcej
Szkolenia dla handlowców
Skuteczna sprzedaż w świecie social media.
15 Kwietnia 2024 Więcej
Szkolenia dla handlowców
SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?
16-17 Kwietnia 2024 Więcej
Szkolenia dla kadry kierowniczej
Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników.
19 Kwietnia 2024 Więcej
Szkolenia dla handlowców
Obsługa Trudnego Klienta
24 Kwietnia 2024 Więcej
Szkolenia dla kadry kierowniczej
KIEROWANIE ZESPOŁEM - nowoczesne techniki kierowania i motywowania pracowników
25-26 Kwietnia 2024 Więcej
Szkolenia interpersonalne
KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ - jak dbać o swoje granice i dobrze współpracować w zespole?
6-7 Maja 2024 Więcej
Szkolenia dla handlowców
Skuteczna sprzedaż w świecie social media.
13 Maja 2024 Więcej
Szkolenia dla kadry kierowniczej
Delegowanie zadań i ich egzekwowanie
15 Maja 2024 Więcej
Szkolenia dla kadry kierowniczej
Zarządzanie zespołem i motywowanie pracowników.
17 Maja 2024 Więcej

Opinie uczestników

Liliana
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
po szkoleniu „Profesjonalna obsługa trudnego klienta”
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
po szkoleniu „Profesjonalna obsługa trudnego klienta”
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
po szkoleniu „Obsługa trudnego klienta w administracji publicznej”
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
po szkoleniu „Obsługa trudnego klienta w administracji publicznej”
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
po szkoleniu „Obsługa trudnego klienta w administracji publicznej”
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Rafał z Warszawy
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)
Małgorzata z Poznania
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję!
Monika z Katowic
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !
Justyna z Krakowa
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.
Anna z Poznania
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.
Wojciech z Poznania
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Szkolenie bardzo przydatne w dalszym życiu zawodowym. Powoduje refleksje w danej pracy
Katarzyna z Warki
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
DOSKONAŁE...
Wiesława z Poznania
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Wiele mi dało szkolenie, gdyż poznałam wiele nowych metod i zasad w zarządzaniu kadrami, pracy i współpracy oraz kontaktów międzyludzkich... Dostałam gotowe narzędzia do pracy.
Tomasz z Radomska
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym. B. miła atmosfera. Polecił bym to szkolenie znajomym. Profesjonalizm prowadzącego.
Darek z Piotrkowa Trybunalskiego
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Szkolenie oceniam pozytywnie, poznałem techniki rozmowy i ocen pracowników i ich motywowanie.Teraz pozostaje mi tylko wdrożenie poznanych technik. ocena szkolenia: celujący.

Szkolenia otwarte

Wybierz dla siebie temat, umiejętność i termin.

Szkolenia dla handlowców
Szkolenia dla kadry kierowniczej
Szkolenia interpersonalne

Szkolenia dedykowane

Szkolenia skrojone na miarę Twoich potrzeb

Firmom pragnącym przeszkolić większą liczbę pracowników, oferujemy realizację szkoleń w trybie dedykowanym z szerokiego zakresu tematycznego.

Szkolenia takie dopasowujemy ściśle do wymogów naszych klientów. Organizujemy je w najwygodniejszym dla naszych klientów czasie, w najdogodniejszej lokalizacji, na terenie całej Polski.

Zapytaj o szkolenie dedykowane

Szkolenia dedykowane

Zaufały nam tysiące firm

Zapisz się do naszego newslettera

a otrzymasz do 300 zł do wykorzystania na dowolnie wybrane szkolenie otwarte

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.