Wykwalifikowany personel to najmocniejsza strona firmy. Firmy, które rosną w siłę, znają i stosują tę tajemnicę sukcesu. ”Nieustanny rozwój jest niezbędnym czynnikiem w osiąganiu sukcesów, dlatego też firmy kładą duży nacisk na budowanie, poszerzanie, pogłębianie i wzmacnianie kompetencji Pracowników w swoich firmach.”

Jako szef firmy, powinieneś bać się pracowników, którzy nie chcą się szkolić i doskonalić swoich umiejętności. Pomyśl, że w Twojej firmie zostają pracownicy, którzy się nie rozwijają i zadaj sobie pytanie: Jak zatem ma się rozwijać moja firma?

Codziennie kontaktujemy się z kilkudziesięcioma dyrektorami handlowymi i oni wiedzą, że za wielkością sprzedaży kryją się umiejętności pracowników.

Dobry dyrektor handlowy, kierownik sprzedaży zawsze wywalczy budżet na szkolenia dla swoich handlowców. Wie, że inwestycja rzędu kilku tysięcy szybko zaprocentuje zwiększeniem sprzedaży. Wie, że szkolenie da handlowcom, poza oczywistym elementami jak nowe narzędzia pracy, nowe techniki sprzedaży, dodatkową energię do działania. Wie, że szkolenia dają szansę rozwoju swoich umiejętności, pozwalają poznać najnowsze techniki obsługi klienta, sprzedaży, kierowania zespołem, czy komunikacji i współpracy. Wie, że stałe podnoszenie kompetencji pracowników odbija się na ich wynikach.

Jaki z tego wniosek?

 

ROZWIJAJĄCE SIĘ FIRMY STAWIAJĄ NA WYKWALIFIKOWANY PERSONEL! Idealna sytuacja to taka, gdy ma rozplanowane 2-3 szkolenia rocznie i monitoruje poszczególnych handlowców i ich rozwój. Czasem wystarczy nawet 1 szkolenie dedykowane lub kierowanie pracowników na szkolenia otwarte, bo to zawsze przynosi wymierne efekty w postaci dobrych wyników sprzedażowych.

UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE SĄ KLUCZEM SUKCESU FIRMY.

Po co rozwijać ludzi pracujących w firmie? Odpowiedź jest prosta – im lepsi ludzie, tym lepsza organizacja, lepiej pracujemy i świadczymy usługi czy wytwarzamy produkty, lepiej i skuteczniej działamy. Dobry handlowiec, pracownik działu obsługi klienta, działu sprzedaży, to taki, który nie dość, że potrafi nawiązać kontakt z klientem, który opiera się na zaufaniu i wiarygodności, budowaniu oraz utrzymywaniu długofalowych relacji, to jeszcze zna techniki sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji. Jest człowiekiem inteligentnym i zna swój zawód od praktycznej strony. Jego działania są poparte dużą wiedzą merytoryczną zarówno produktową i sprzedażową, ma duże umiejętności interpersonalne.

Każdy handlowiec w firmie, aby działać skutecznie, powinien stale doskonalić swoje umiejętności i techniki pracy przez szkolenia. Umiejętność sprzedaży jest jedną z najważniejszych na rynku.

Szefowie działu sprzedaży doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego często zadają sobie pytanie: Jak bardzo zmieni się sytuacja firmy, kiedy pracownicy nauczą się sprzedawać? Odpowiadając na to pytanie, zastanawiają się jakie szkolenia wybrać dla swoich handlowców.

Dyrektorzy i kierownicy sprzedaży najczęściej wybierają szkolenia takie jak:

SKUTECZNY HANDLOWIEC-TECHNIKI SPRZEDAŻY

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE 

Te dwa programy to najważniejsze szkolenia w pracy handlowca – pokazują jak analizować klienta, badać jego potrzeby, prezentować ofertę językiem korzyści oraz poradzić sobie z obiekcjami, zamknąć transakcję i budować przyszłe relacje.

Szef sprzedaży wie, że jeśli jego pracownicy kontaktują się z klientami głównie przez telefon, dzwoniąc, prezentują ofertę oraz sprzedają przez telefon, to najlepsze szkolenie dla nich to: SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON

 

Kolejne ważne szkolenie dla działu handlowego to POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW – PROSPECTING, ponieważ każdy handlowiec, musi regularnie dbać o zwiększanie liczby potencjalnych klientów. Nowy klient dla firmy jest istotny, ponieważ pozwala zwiększać sprzedaż i pozwala na rozwój firmy. Im bardziej doświadczonych pracowników szef sprzedaży ma w swoim zespole, tym bardziej zaawansowane szkolenia dla nich wybiera, np. TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY  

 

Każde ze szkoleń ma terminy otwarte, na które można zapisać dowolną ilość handlowców – szczegóły w każdym szkoleniu na www.superszkolenia.pl. Szkolenie możemy też zorganizować w wybranym przez Państwa miejscu i terminie dla wszystkich handlowców z firmy – tzw. szyte na miarę. Skuteczny i efektywny szef sprzedaży wie, że szkolenia to jedna z inwestycji, która szybko zwraca się w postaci materialnej (lepsze umiejętności sprzedażowe generują przychód firmy) i niematerialnej (wzrasta wydajność pracy), dlatego zapewnia swoim handlowcom powyższe szkolenia lub wybiera dla nich szkolenia szyte na miarę.    

 


 

 

 

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.  

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter. 

Zostaw swojego e-maile na  vidi.superszkolenia.pl, dodatkowo dostaniesz rabat na szkolenia.

 

 

 

Jeden komentarz

  1. Pingbat Szkolenia z zakresu obsługi trudnego klienta | OSnews.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *