Jak rozmawiać z Klientem przez telefon, jeśli...
Opublikowane
8
stycznia
2021
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Teraz wiele firm przechodzi na kontakt telefoniczny z klientem - jest to często trudna forma kontaktu i wymaga dodatkowych umiejętność.
Mam jednak dobrą wiadomość...
Jakie pytania zadawać w sprzedaży, by doskonale...
Opublikowane
27
lutego
2020
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Sprzedaż to umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem. Rozmowy celowej i wciągającej, która uczestnikom ma przynieść wymierne korzyści.
Jak sprzedawać, by klient kupił?
Opublikowane
20
lutego
2020
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Dlaczego słabe badanie potrzeb, brak relacji nie pozwala dotrzeć do Twojego klienta? W takim razie jak przemodelować działania Twoich handlowców, by ich działania przyniosły...
Jak zmienić swoją rozmowę handlową, by skuteczniej...
Opublikowane
29
października
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Co się stanie, gdy zmienisz sposób rozmowy z klientem?
Z artykułu dowiesz się, na jakich elementach skupić się w czasie nowoczesnej rozmowy handlowej z klientem.
Jaki jest największy błąd sprzedawców?
Opublikowane
22
października
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Jaki jest największy błąd sprzedawców? Co sprawia, że sprzedaż nie jest systematyczna, a działania handlowców nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Jak działa strategiczny proces...
7 sekretów prezentowania ceny
Opublikowane
28
marca
2019
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Oto 7 sekretów dotyczących prezentowania ceny, które okażą się skutecznym narzędziem w uzyskiwaniu pożądanej marży.
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Opublikowane
2
sierpnia
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne...
"JA" HANDLOWIEC
Opublikowane
26
lipca
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne...
Rekomendacje i polecenia
Opublikowane
5
lipca
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Jak pozyskiwać wartościowych klientów? Gdzie szukać klientów? Jednym z elementów decydujących o sukcesie w sprzedaży jest nawyk ciągłego poszukiwania potencjalnych klientów. „Zimne telefony”, najczęściej...
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Opublikowane
28
czerwca
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.
Jakie cechy charakteru i umiejętności są konieczne...
Opublikowane
15
marca
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Oto lista cech niezbędnych do tego, by odnieść sukces w sprzedaży.
Dla pracodawcy: to lista cech, jakich powinien szukać u idealnego pracownika.
Dla Ciebie to wskaźnik,...
Gorące techniki telefonowania „na zimno”
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Marek Waśkiewicz w
Strefa handlowca
·
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu...