Tag " jak pracować z ludźmi" - wpisy

Czytaj dalej
Jak skutecznie delegować? Poznaj strukturę efektywnego delegowania.
Opublikowane 3 listopada 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Delegowanie to doskonałe narzędzie do budowania zaangażowania i odpowiedzialności w zespole. Zamiast zanurzać się po uszy w pracy, sięgnij po delegowanie. Zaoferujesz dzięki...
Czytaj dalej
Wrogość i negatywne nastawienie członków zespołu -...
Opublikowane 18 lutego 2020 przez Beata Kubicius w SPECJALNE · 0 komentarzy
Niechęć, nieufność czy negatywne nastawienie do osób, z którymi współpracujemy często jest nieświadomym działaniem naszych współpracowników. Dlaczego nieświadomym?
Czytaj dalej
Jak zbudować dobrą atmosferę w pracy?
Opublikowane 11 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Dobra atmosfera w pracy w zespole przekłada się na efektywność wykonywanej pracy, wpływa na skuteczność naszych działań, na nasze dobre samopoczucie, które odzwierciedla się...
Czytaj dalej
Trudni i toksyczni współpracownicy - jak sobie...
Opublikowane 28 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 1 komentarzy
Tworząc zespoły marzymy o tym, by mieć zgrany personel, stojący za sobą murem, by pracowało się ze sobą dobrze, a przebywanie we własnym towarzystwie...
Czytaj dalej
Jak zmienić swoją rozmowę handlową, by skuteczniej...
Opublikowane 29 października 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Co się stanie, gdy zmienisz sposób rozmowy z klientem? Z artykułu dowiesz się, na jakich elementach skupić się w czasie nowoczesnej rozmowy handlowej z klientem.
Czytaj dalej
KRYTYKA – jak wyrażać i przyjmować trudne słowa
Opublikowane 21 listopada 2017 przez Zespół VIDI w Wpisy · 1 komentarzy
Jak dawać feedback? Jak krytykować wykonanie zadanie? Jak mówić do pracownika? Czasem jako kierownik, szef czy człowiek musisz zmierzyć się z trudnym zadaniem, by wyrazić niepochlebne...
Czytaj dalej
KREOWANIE WŁASNEGO WIZERUNKU
Opublikowane 24 maja 2017 przez Beata Kubicius w Twoja extra strefa · 0 komentarzy
„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za te umiejętność więcej niż za jakakolwiek inną pod słońcem” Świat...