Tag " jak rozmawiać z Klienem przez telefon" - wpisy

Czytaj dalej
Jak rozmawiać z Klientem przez telefon, jeśli...
Opublikowane 8 stycznia 2021 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Teraz wiele firm przechodzi na kontakt telefoniczny z klientem - jest to często trudna forma kontaktu i wymaga dodatkowych umiejętność. Mam jednak dobrą wiadomość...
Czytaj dalej
Jak skalować działania handlowców i zwiększyć sprzedaż?
Opublikowane 14 lipca 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Wystarczą 2 dni w tygodniu przeznaczone na to działania, by skalować działania sprzedażowe twojego działu handlowego. To narzędzie pozwala znacznie zwiększyć ilość obsłużonych klientów...
Czytaj dalej
Jak przygotować swój dział handlowy do sprzedaży...
Opublikowane 5 maja 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Przygotuj swój dział handlowy do sprzedaży przez telefon. Dajemy Ci konkretne wskazówki, co robić.
Czytaj dalej
Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej z klientem?
Opublikowane 16 kwietnia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wiem, że wielu z was włos na głowie jeży, jeśli słyszycie o telefonach. Szukasz wymówek, by tego nie robić (”muszę napisać e-mail, zrobić ofertę”...
Czytaj dalej
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej. Jak...
Opublikowane 30 marca 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej. Prezentacja handlowca wymaga z góry zaplanowanej struktury, obejmującej 5 ważnych elementów. KONKRETNE WSKAZÓWKI I PRZYKŁADY.
Czytaj dalej
Jak sprzedawać przez telefon?
Opublikowane 3 marca 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Przez telefon możesz skutecznie sprzedawać i osiągać dobre wyniki w znacznie krótszym czasie niż gdy prowadzisz tradycyjną formę sprzedaży face to face. Podczas dwu -...
Czytaj dalej
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane 21 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania. Rozmowa...
Czytaj dalej
Jak rozmawiać z klientem, by wzbudzić jego zainteresowanie?...
Opublikowane 19 czerwca 2018 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Większość z nas choć raz w życiu odebrała irytujący telefon z propozycją przedstawienia jakiejś oferty, sprzedaży produktów czy nakłonienia do przesłania reklamowego prospektu. Wielu...
Czytaj dalej
Po co handlowcom szkolenia?
Opublikowane 20 kwietnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wielu przedsiębiorców uważa, że szkolenia z technik sprzedaży, budowania relacji czy obsługi klienta to zbędny element w pracy handlowca.
Czytaj dalej
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Opublikowane 29 marca 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w...
Czytaj dalej
Jakie cechy charakteru i umiejętności są konieczne...
Opublikowane 15 marca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Oto lista cech niezbędnych do tego, by odnieść sukces w sprzedaży. Dla pracodawcy: to lista cech, jakich powinien szukać u idealnego pracownika. Dla Ciebie to wskaźnik,...
Czytaj dalej
Dlaczego tracimy Klientów?
Opublikowane 8 lutego 2017 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego tracimy Klientów? To może być szokująca lista dla Handlowców, bo pokazuje, że 90% sukcesu zależny od nich samych. Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić w...