Tag " jak rozmawiać z Klienem przez telefon" - wpisy

Czytaj dalej
Jak rozmawiać z klientem, by wzbudzić jego zainteresowanie?...
Opublikowane 19 czerwca 2018 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Większość z nas choć raz w życiu odebrała irytujący telefon z propozycją przedstawienia jakiejś oferty, sprzedaży produktów czy nakłonienia do przesłania reklamowego prospektu. Wielu...
Czytaj dalej
Po co handlowcom szkolenia?
Opublikowane 20 kwietnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wielu przedsiębiorców uważa, że szkolenia z technik sprzedaży, budowania relacji czy obsługi klienta to zbędny element w pracy handlowca.
Czytaj dalej
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Opublikowane 29 marca 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w...
Czytaj dalej
Jakie cechy charakteru i umiejętności są konieczne...
Opublikowane 15 marca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Oto lista cech niezbędnych do tego, by odnieść sukces w sprzedaży. Dla pracodawcy: to lista cech, jakich powinien szukać u idealnego pracownika. Dla Ciebie to wskaźnik,...
Czytaj dalej
Dlaczego tracimy Klientów?
Opublikowane 8 lutego 2017 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego tracimy Klientów? To może być szokująca lista dla Handlowców bo pokazuje że 90% sukcesu zależny od nich samych . Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić...
Czytaj dalej
Najgroźniejsza broń handlowca
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam...
Czytaj dalej
TYPOLOGIA KLIENTÓW – JAK SIĘ DOPASOWAĆ?
Opublikowane 29 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Handlowcy spotykają w swojej pracy wielu klientów. Jak to jest, że czasem bardzo szybko znajdują z klientem „wspólny język”, gdy innym razem zupełnie im...
Czytaj dalej
Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych...
Czytaj dalej
Najlepsi handlowcy sprzedają 10 razy więcej od przeciętnych
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Na przestrzeni ostatnich 4 dekad Instytut Gallupa przeprowadził badanie różnic pomiędzy najlepszymi a przeciętnymi sprzedawcami. Przeprowadzono wywiady z ponad 250 000 handlowcami, 25 000...