Tag " klient" - wpisy

Czytaj dalej
Jakie pytania zadawać w sprzedaży, by doskonale...
Opublikowane 27 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Sprzedaż to umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem. Rozmowy celowej i wciągającej, która uczestnikom ma przynieść wymierne korzyści.
Czytaj dalej
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane 21 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania.
Czytaj dalej
Jak określić idealnego klienta?
Opublikowane 3 grudnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
ZDEFINIUJ SWOJEGO IDEALNEGO KLIENTA (AVATAR KLIENTA, PERSONA). Stań się na chwilę swoim idealnym klientem. Wejdź w jego buty. Zacznij w wyobraźni żyć jego życiem.
Czytaj dalej
Dlaczego warto mieć określony avatar "idealnego klienta"?
Opublikowane 26 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego stworzenie avatara idealnego klienta może poprawić Twoje wyniki sprzedażowe?
Czytaj dalej
OFERTA - nie dziękuję
Opublikowane 12 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego słowo „oferta” nie jest dobrym słowem w sprzedaży? To nie jest najlepsze słowo, bo ma złe skojarzenia. Kojarzy się ze wciskaniem - przynajmniej mi...
Czytaj dalej
Jak zmienić swoją rozmowę handlową, by skuteczniej...
Opublikowane 29 października 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Co się stanie, gdy zmienisz sposób rozmowy z klientem? Z artykułu dowiesz się, na jakich elementach skupić się w czasie nowoczesnej rozmowy handlowej z klientem.
Czytaj dalej
Jaki jest największy błąd sprzedawców?
Opublikowane 22 października 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Jaki jest największy błąd sprzedawców? Jak sądzisz co jest tym błędem? Co sprawia, że sprzedaż nie jest systematyczna, a działania handlowców nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?
Czytaj dalej
Po co handlowcom szkolenia?
Opublikowane 20 kwietnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wielu przedsiębiorców uważa, że szkolenia z technik sprzedaży, budowania relacji czy obsługi klienta to zbędny element w pracy handlowca.
Czytaj dalej
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Opublikowane 29 marca 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w...
Czytaj dalej
Jakie cechy charakteru i umiejętności są konieczne...
Opublikowane 15 marca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Oto lista cech niezbędnych do tego, by odnieść sukces w sprzedaży. Dla pracodawcy: to lista cech, jakich powinien szukać u idealnego pracownika. Dla Ciebie to wskaźnik,...
Czytaj dalej
Dlaczego tracimy Klientów?
Opublikowane 8 lutego 2017 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego tracimy Klientów? To może być szokująca lista dla Handlowców bo pokazuje że 90% sukcesu zależny od nich samych . Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić...
Czytaj dalej
Cel sprzedażowy – jak go oswoić?
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Najlepsi sprzedawcy odnoszą sukcesy w sprzedaży dzięki ciągłemu myśleniu o celach, oraz dzięki żelaznej konsekwencji w ich realizacji. Samo myślenie o celu, jeśli nie...