7 błędów, które popełnia wielu handlowców cz. 1
Opublikowane
17
listopada
2020
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Z doświadczenia wiem, wielu handlowców popełnia minimum 1 z tych 7 błędów.
Twoi handlowcy tracą klientów, ponieważ popełnią te i inne błędy.
Łatwo można...
Jakie pytania zadawać w sprzedaży, by doskonale...
Opublikowane
27
lutego
2020
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Sprzedaż to umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem. Rozmowy celowej i wciągającej, która uczestnikom ma przynieść wymierne korzyści.
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane
21
stycznia
2020
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania. Rozmowa...
Jak określić idealnego klienta?
Opublikowane
3
grudnia
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
ZDEFINIUJ SWOJEGO IDEALNEGO KLIENTA (AVATAR KLIENTA, PERSONA). Stań się na chwilę swoim idealnym klientem.
Wejdź w jego buty. Zacznij w wyobraźni żyć jego życiem.
Dlaczego warto mieć określony avatar "idealnego klienta"?
Opublikowane
26
listopada
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Dlaczego stworzenie avatara idealnego klienta może poprawić Twoje wyniki sprzedażowe?
OFERTA - nie dziękuję
Opublikowane
12
listopada
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Dlaczego słowo „oferta” nie jest dobrym słowem w sprzedaży?
To nie jest najlepsze słowo, bo ma złe skojarzenia. Kojarzy się ze wciskaniem - przynajmniej mi...
Jak zmienić swoją rozmowę handlową, by skuteczniej...
Opublikowane
29
października
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Co się stanie, gdy zmienisz sposób rozmowy z klientem?
Z artykułu dowiesz się, na jakich elementach skupić się w czasie nowoczesnej rozmowy handlowej z klientem.
Jaki jest największy błąd sprzedawców?
Opublikowane
22
października
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Jaki jest największy błąd sprzedawców? Co sprawia, że sprzedaż nie jest systematyczna, a działania handlowców nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Jak działa strategiczny proces...
Po co handlowcom szkolenia?
Opublikowane
20
kwietnia
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Wielu przedsiębiorców uważa, że szkolenia z technik sprzedaży, budowania relacji czy obsługi klienta to zbędny element w pracy handlowca.
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Opublikowane
29
marca
2017
przez
Marek Waśkiewicz w
Strefa handlowca
·
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w...
Jakie cechy charakteru i umiejętności są konieczne...
Opublikowane
15
marca
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Oto lista cech niezbędnych do tego, by odnieść sukces w sprzedaży.
Dla pracodawcy: to lista cech, jakich powinien szukać u idealnego pracownika.
Dla Ciebie to wskaźnik,...
Dlaczego tracimy Klientów?
Opublikowane
8
lutego
2017
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Dlaczego tracimy Klientów?
To może być szokująca lista dla Handlowców, bo pokazuje, że 90% sukcesu zależny od nich samych.
Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić w...