Tag "asertywność" - wpisy

Czytaj dalej
Asertywność szefa
Opublikowane 28 kwietnia 2021 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Asertywny szef, menedżer po mistrzowsku daje feedback i buduję zaangażowany zespół, otwarty na współpracę. Dobra komunikacja w zespole, otwartość i łatwość rozwiązywania konfliktów zaczyna...
Czytaj dalej
Jak zachować się asertywnie i dbać o...
Opublikowane 25 lutego 2020 przez Marta Dyda w Wpisy · 0 komentarzy
Asertywna komunikacja jest zdecydowana, ale jednocześnie respektuje ona godność naszego rozmówcy. Jej głównymi cechami są: szczerość i otwartość, a najważniejszą zasadą jest unikanie świadomego...
Czytaj dalej
Wrogość i negatywne nastawienie członków zespołu -...
Opublikowane 18 lutego 2020 przez Beata Kubicius w SPECJALNE · 0 komentarzy
Niechęć, nieufność czy negatywne nastawienie do osób, z którymi współpracujemy często jest nieświadomym działaniem naszych współpracowników. Dlaczego nieświadomym?
Czytaj dalej
Trudni i toksyczni współpracownicy - jak sobie...
Opublikowane 28 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 4 komentarze
Tworząc zespoły marzymy o tym, by mieć zgrany personel, stojący za sobą murem, by pracowało się ze sobą dobrze, a przebywanie we własnym towarzystwie...
Czytaj dalej
Asertywność w zespole - jak usprawnić komunikację...
Opublikowane 5 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Skuteczna komunikacja i atmosfera wzajemnego szacunku, wsparcia to istotny element pracy i dobrze funkcjonującej firmy. Dziś jakość współpracy i atmosfera w pracy ma szczególne znaczenie....
Czytaj dalej
Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem?
Opublikowane 18 grudnia 2018 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem? Jak udzielić nagany? Poznaj dwa modele prowadzenia rozmów.: model wojenny i model TQM-owski. Jak rozpocząć trudną rozmowę? Jak dyscyplinować pracowników?
Czytaj dalej
KRYTYKA – jak wyrażać i przyjmować trudne słowa
Opublikowane 21 listopada 2017 przez Zespół VIDI w Wpisy · 1 komentarzy
Jak dawać feedback? Jak krytykować wykonanie zadanie? Jak mówić do pracownika? Czasem jako kierownik, szef czy człowiek musisz zmierzyć się z trudnym zadaniem, by wyrazić niepochlebne...
Czytaj dalej
Asertywność menadżera
Opublikowane 26 kwietnia 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Asertywność, umiejętność otwartego i bezpośredniego wyrażania swoich myśli, uczuć, przekonań lub pragnień, ale w sposób respektujący uczucia, poglądy i opinie drugiego człowieka (rozmówcy).
Czytaj dalej
Sztuka Odmawiania
Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Twoja extra strefa · 0 komentarzy
Jak mówić nie? Jak asertywnie odmawiać? Odmawianie jest czasem dla nas trudne. Ponieważ każdy z nas chce być lubiany i z natury jesteśmy raczej...

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.