Tag "asertywność w sprzedaży" - wpisy

Czytaj dalej
7 błędów, które popełnia wielu handlowców cz. 1
Opublikowane 17 listopada 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 1 komentarzy
Z doświadczenia wiem, wielu handlowców popełnia minimum 1 z tych 7 błędów. Twoi handlowcy tracą klientów, ponieważ popełnią te i inne błędy. Łatwo można...
Czytaj dalej
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA...
Opublikowane 4 lutego 2019 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych...
Czytaj dalej
7 sekretów prezentowania ceny
Opublikowane 17 lipca 2018 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Miałeś świetne spotkanie sprzedażowe, klient jest zmotywowany, gotowy do dokonania zakupu, a Ty wiesz, że możesz zamknąć sprzedaż.
Czytaj dalej
JAK OBUDZIĆ POTENCJAŁ U HANDLOWCÓW? (zwiększenie sprzedaży)
Opublikowane 29 czerwca 2018 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości. Dzięki temu dział sprzedaży osiąga...
Czytaj dalej
Rekomendacje i polecenia
Opublikowane 5 lipca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Jak pozyskiwać wartościowych klientów? Gdzie szukać klientów? Jednym z elementów decydujących o sukcesie w sprzedaży jest nawyk ciągłego poszukiwania potencjalnych klientów. „Zimne telefony”, najczęściej...
Czytaj dalej
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Opublikowane 28 czerwca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.
Czytaj dalej
Co wpływa na wiarygodność handlowca?
Opublikowane 7 czerwca 2017 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu.
Czytaj dalej
Po co handlowcom szkolenia?
Opublikowane 20 kwietnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wielu przedsiębiorców uważa, że szkolenia z technik sprzedaży, budowania relacji czy obsługi klienta to zbędny element w pracy handlowca.
Czytaj dalej
Masz tylko 11 sekund na pierwsze wrażenie!
Opublikowane 12 kwietnia 2017 przez Beata Kubicius w Twoja extra strefa · 0 komentarzy
Jak wskazują badania tylko tyle potrzeba naszemu rozmówcy, na wyrobienie sobie wstępnej opinie na nasz temat.Czyli masz 11 sekund na pierwsze wrażenie, czy w...
Czytaj dalej
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Opublikowane 29 marca 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w...
Czytaj dalej
Jakie cechy charakteru i umiejętności są konieczne...
Opublikowane 15 marca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Oto lista cech niezbędnych do tego, by odnieść sukces w sprzedaży. Dla pracodawcy: to lista cech, jakich powinien szukać u idealnego pracownika. Dla Ciebie to wskaźnik,...
Czytaj dalej
Dlaczego tracimy Klientów?
Opublikowane 8 lutego 2017 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego tracimy Klientów? To może być szokująca lista dla Handlowców, bo pokazuje, że 90% sukcesu zależny od nich samych. Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić w...

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.