Tag "bezpośrednia obsługa klienta" - wpisy

Czytaj dalej
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA...
Opublikowane 4 lutego 2019 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych...
Czytaj dalej
7 sekretów prezentowania ceny
Opublikowane 17 lipca 2018 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Miałeś świetne spotkanie sprzedażowe, klient jest zmotywowany, gotowy do dokonania zakupu, a Ty wiesz, że możesz zamknąć sprzedaż.
Czytaj dalej
Po co handlowcom szkolenia?
Opublikowane 20 kwietnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wielu przedsiębiorców uważa, że szkolenia z technik sprzedaży, budowania relacji czy obsługi klienta to zbędny element w pracy handlowca.
Czytaj dalej
Masz tylko 11 sekund na pierwsze wrażenie!
Opublikowane 12 kwietnia 2017 przez Beata Kubicius w Twoja extra strefa · 0 komentarzy
Jak wskazują badania tylko tyle potrzeba naszemu rozmówcy, na wyrobienie sobie wstępnej opinie na nasz temat.Czyli masz 11 sekund na pierwsze wrażenie, czy w...
Czytaj dalej
Jakie cechy charakteru i umiejętności są konieczne...
Opublikowane 15 marca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Oto lista cech niezbędnych do tego, by odnieść sukces w sprzedaży. Dla pracodawcy: to lista cech, jakich powinien szukać u idealnego pracownika. Dla Ciebie to wskaźnik,...
Czytaj dalej
Dlaczego tracimy Klientów?
Opublikowane 8 lutego 2017 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego tracimy Klientów? To może być szokująca lista dla Handlowców bo pokazuje że 90% sukcesu zależny od nich samych . Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić...
Czytaj dalej
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Opublikowane 25 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem. Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...
Czytaj dalej
ZAMIAST KREOWAĆ POTRZEBY WYCIĄGNIJ JE Z KLIENTA!...
Opublikowane 13 grudnia 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym...
Czytaj dalej
Klient nasz pan, czyli co można zyskać...
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy?
Czytaj dalej
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi...
Czytaj dalej
Sprawdzanie Lojalności Klienta
Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu.
Czytaj dalej
Dlaczego Ludzie Kupują
Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi...