Tag "budowanie relacji z klientem" - wpisy

Czytaj dalej
Jakość, obsługa i cena to za mało...
Opublikowane 7 kwietnia 2023 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 1 komentarzy
Najbardziej wartościowy klient jest jednocześnie najbardziej wymagający. Pozyskanie i współpraca z klientem kluczowym ma dla firmy strategiczne znaczenie, a od sprzedawców wymaga szczególnych umiejętności...
Czytaj dalej
7 błędów, które popełnia wielu handlowców cz. 1
Opublikowane 17 listopada 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 1 komentarzy
Z doświadczenia wiem, wielu handlowców popełnia minimum 1 z tych 7 błędów. Twoi handlowcy tracą klientów, ponieważ popełnią te i inne błędy. Łatwo można...
Czytaj dalej
Jakie pytania zadawać w sprzedaży, by doskonale...
Opublikowane 27 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Sprzedaż to umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem. Rozmowy celowej i wciągającej, która uczestnikom ma przynieść wymierne korzyści.
Czytaj dalej
Jak sprzedawać, by klient kupił?
Opublikowane 20 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego słabe badanie potrzeb, brak relacji nie pozwala dotrzeć do Twojego klienta? W takim razie jak przemodelować działania Twoich handlowców, by ich działania przyniosły...
Czytaj dalej
Aby relacja z handlowcem miała dla klienta wartość..
Opublikowane 12 lutego 2020 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Jak zmienić perspektywę klienta i otworzyć go na nowy sposób myślenia czy działania. Jak przedstawić mu rozwiązania, godne uwagi i budujace wartość?
Czytaj dalej
Jak zbudować przewagę nad konkurencją już na...
Opublikowane 12 lutego 2020 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Analiza problemów kluczowym etapem sprzedaży i budowaniu konkurencji. Jakie zadawać pytania by dojść do ukrytych problemów klienta? Metoda SPIN
Czytaj dalej
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane 21 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania. Rozmowa...
Czytaj dalej
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
Opublikowane 26 marca 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem. Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.