Tag "budowanie relacji z klientem" - wpisy

Czytaj dalej
7 błędów, które popełnia wielu handlowców cz. 1
Opublikowane 17 listopada 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 1 komentarzy
Z doświadczenia wiem, wielu handlowców popełnia minimum 1 z tych 7 błędów. Twoi handlowcy tracą klientów, ponieważ popełnią te i inne błędy. Łatwo można...
Czytaj dalej
Jakie pytania zadawać w sprzedaży, by doskonale...
Opublikowane 27 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Sprzedaż to umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem. Rozmowy celowej i wciągającej, która uczestnikom ma przynieść wymierne korzyści.
Czytaj dalej
Jak sprzedawać, by klient kupił?
Opublikowane 20 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego słabe badanie potrzeb, brak relacji nie pozwala dotrzeć do Twojego klienta? W takim razie jak przemodelować działania Twoich handlowców, by ich działania przyniosły...
Czytaj dalej
Aby relacja z handlowcem miała dla klienta wartość..
Opublikowane 12 lutego 2020 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Jak zmienić perspektywę klienta i otworzyć go na nowy sposób myślenia czy działania. Jak przedstawić mu rozwiązania, godne uwagi i budujace wartość?
Czytaj dalej
Jak zbudować przewagę nad konkurencją już na...
Opublikowane 12 lutego 2020 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Analiza problemów kluczowym etapem sprzedaży i budowaniu konkurencji. Jakie zadawać pytania by dojść do ukrytych problemów klienta? Metoda SPIN
Czytaj dalej
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane 21 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania. Rozmowa...
Czytaj dalej
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
Opublikowane 26 marca 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem. Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...