Tag "dobry handlowiec" - wpisy

Czytaj dalej
Jak określić idealnego klienta?
Opublikowane 3 grudnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
ZDEFINIUJ SWOJEGO IDEALNEGO KLIENTA (AVATAR KLIENTA, PERSONA). Stań się na chwilę swoim idealnym klientem. Wejdź w jego buty. Zacznij w wyobraźni żyć jego życiem.
Czytaj dalej
Dlaczego warto mieć określony avatar "idealnego klienta"?
Opublikowane 26 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego stworzenie avatara idealnego klienta może poprawić Twoje wyniki sprzedażowe?
Czytaj dalej
OFERTA - nie dziękuję
Opublikowane 12 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego słowo „oferta” nie jest dobrym słowem w sprzedaży? To nie jest najlepsze słowo, bo ma złe skojarzenia. Kojarzy się ze wciskaniem - przynajmniej mi...
Czytaj dalej
Jak zmienić swoją rozmowę handlową, by skuteczniej...
Opublikowane 29 października 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Co się stanie, gdy zmienisz sposób rozmowy z klientem? Z artykułu dowiesz się, na jakich elementach skupić się w czasie nowoczesnej rozmowy handlowej z klientem.
Czytaj dalej
7 sekretów prezentowania ceny
Opublikowane 28 marca 2019 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Oto 7 sekretów dotyczących prezentowania ceny, które okażą się skutecznym narzędziem w uzyskiwaniu pożądanej marży.
Czytaj dalej
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA...
Opublikowane 4 lutego 2019 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych...
Czytaj dalej
7 sekretów prezentowania ceny
Opublikowane 17 lipca 2018 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Miałeś świetne spotkanie sprzedażowe, klient jest zmotywowany, gotowy do dokonania zakupu, a Ty wiesz, że możesz zamknąć sprzedaż.
Czytaj dalej
JAK OBUDZIĆ POTENCJAŁ U HANDLOWCÓW? (zwiększenie sprzedaży)
Opublikowane 29 czerwca 2018 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości. Dzięki temu dział sprzedaży osiąga...
Czytaj dalej
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
Opublikowane 22 maja 2018 przez Marek Waśkiewicz w Wpisy · 0 komentarzy
Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i...
Czytaj dalej
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Opublikowane 2 sierpnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne...
Czytaj dalej
Rekomendacje i polecenia
Opublikowane 5 lipca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Jednym z elementów decydujących o sukcesie w sprzedaży jest nawyk ciągłego poszukiwania potencjalnych klientów. „Zimne telefony”, najczęściej stosowane przyprawiają o „ból głowy” wielu handlowców....
Czytaj dalej
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Opublikowane 28 czerwca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.