Tag "handlowiec" - wpisy
Jak rozmawiać z Klientem przez telefon, jeśli...
Teraz wiele firm przechodzi na kontakt telefoniczny z klientem - jest to często trudna forma kontaktu i wymaga dodatkowych umiejętność.
Mam jednak dobrą wiadomość...
7 błędów, które popełnia wielu handlowców....
Z doświadczenia wiem, że wielu handlowców popełnia minimum 1 z tych 7 błędów, które znacznie wpływają na ich wyniki sprzedażowe.
Dowiedz się, co trzeba...
7 błędów, które popełnia wielu handlowców cz. 1
Z doświadczenia wiem, wielu handlowców popełnia minimum 1 z tych 7 błędów.
Twoi handlowcy tracą klientów, ponieważ popełnią te i inne błędy.
Łatwo można...
Jak skutecznie sprzedawać? Zestaw sprawdzonych działań.
Jak skutecznie sprzedawać? Kluczowy czynnik sukcesu w sprzedaży to sprawdzony zestaw działań. Do sprzedaży produktów czy usług warto się przygotować jak do udziału...
Jak skalować działania handlowców i zwiększyć sprzedaż?
Wystarczą 2 dni w tygodniu przeznaczone na to działania, by skalować działania sprzedażowe twojego działu handlowego. To narzędzie pozwala znacznie zwiększyć ilość obsłużonych klientów...
Jak przygotować swój dział handlowy do sprzedaży...
Przygotuj swój dział handlowy do sprzedaży przez telefon. Dajemy Ci konkretne wskazówki, co robić.
Jak przygotować się do rozmowy telefonicznej z klientem?
Wiem, że wielu z was włos na głowie jeży, jeśli słyszycie o telefonach. Szukasz wymówek, by tego nie robić (”muszę napisać e-mail, zrobić ofertę”...
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej. Jak...
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej.
Prezentacja handlowca wymaga z góry zaplanowanej struktury, obejmującej 5 ważnych elementów.
KONKRETNE WSKAZÓWKI I PRZYKŁADY.
Jakie pytania zadawać w sprzedaży, by doskonale...
Sprzedaż to umiejętność prowadzenia rozmowy z klientem. Rozmowy celowej i wciągającej, która uczestnikom ma przynieść wymierne korzyści.
Aby relacja z handlowcem miała dla klienta wartość..
Jak zmienić perspektywę klienta i otworzyć go na nowy sposób myślenia czy działania. Jak przedstawić mu rozwiązania, godne uwagi i budujace wartość?
Jak zbudować przewagę nad konkurencją już na...
Analiza problemów kluczowym etapem sprzedaży i budowaniu konkurencji. Jakie zadawać pytania by dojść do ukrytych problemów klienta? Metoda SPIN
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania. Rozmowa...