Tag "komunikacja w zespole" - wpisy

Czytaj dalej
Asertywność szefa
Opublikowane 28 kwietnia 2021 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Asertywny szef, menedżer po mistrzowsku daje feedback i buduję zaangażowany zespół, otwarty na współpracę. Dobra komunikacja w zespole, otwartość i łatwość rozwiązywania konfliktów zaczyna...
Czytaj dalej
Jak zbudować dobrą atmosferę w pracy?
Opublikowane 11 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Dobra atmosfera w pracy w zespole przekłada się na efektywność wykonywanej pracy, wpływa na skuteczność naszych działań, na nasze dobre samopoczucie, które odzwierciedla się...
Czytaj dalej
Trudni i toksyczni współpracownicy - jak sobie...
Opublikowane 28 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 1 komentarzy
Tworząc zespoły marzymy o tym, by mieć zgrany personel, stojący za sobą murem, by pracowało się ze sobą dobrze, a przebywanie we własnym towarzystwie...
Czytaj dalej
Asertywność w zespole - jak usprawnić komunikację...
Opublikowane 5 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Skuteczna komunikacja i atmosfera wzajemnego szacunku, wsparcia to istotny element pracy i dobrze funkcjonującej firmy. Dziś jakość współpracy i atmosfera w pracy ma szczególne znaczenie....
Czytaj dalej
Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem?
Opublikowane 18 grudnia 2018 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem? Jak udzielić nagany? Poznaj dwa modele prowadzenia rozmów.: model wojenny i model TQM-owski. Jak rozpocząć trudną rozmowę? Jak dyscyplinować pracowników?