Tag "menager" - wpisy

Czytaj dalej
Asertywność szefa
Opublikowane 28 kwietnia 2021 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Asertywny szef, menedżer po mistrzowsku daje feedback i buduję zaangażowany zespół, otwarty na współpracę. Dobra komunikacja w zespole, otwartość i łatwość rozwiązywania konfliktów zaczyna...
Czytaj dalej
Delegowanie zadań pracownikom. Jak robić to efektywnie?
Opublikowane 4 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Delegowanie zadań uprawnień obowiązków to jedno z najważniejszych narzędzi, jakie w swoim oranżu ma manager, szef. Delegowanie ma może rozwijać potencjał zespołu, wzmacniać kompetencje pracowników...
Czytaj dalej
BUDOWANE ZESPOŁU – jak stworzyć idealny zespół...
Opublikowane 30 sierpnia 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jeśli poważnie myślisz o stworzeniu idealnego zespołu w pracy, powinieneś zastanowić się nad tym dlaczego chcesz mieć zgranych ludzi wokół siebie.
Czytaj dalej
Skuteczne delegowanie zadań pracownikom
Opublikowane 16 sierpnia 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Delegowanie zadań to jedno z bazowych umiejętności kadry kierowniczej. Wydaje się banalnym zadaniem – czyli poproszenie kogoś, by coś dla nas zrobił. Tylko dlaczego czasem...
Czytaj dalej
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować,...
Opublikowane 13 czerwca 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek.
Czytaj dalej
ZMIANA W ORGANIZACJI
Opublikowane 8 lutego 2017 przez Marta Dyda w Wpisy · 0 komentarzy
ZMIANA W ORGANIZACJI
Czytaj dalej
Jak motywować ludzi? Kilka wskazówek dla Ciebie !
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a...
Czytaj dalej
ROLA MENEDŻERA SPRZEDAŻY – CZYM POWINIEN ZARZĄDZAĆ?
Opublikowane 29 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Przychody ze sprzedaży, miesięczny plan sprzedaży, ilość odbytych spotkań przez handlowca. Czym tak naprawdę powinien zarządzać menedżer sprzedaży? Na co ma bezpośredni wpływ, a...
Czytaj dalej
Awansujesz w zespole i co dalej?
Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Zostajesz kierownikiem, szefem przełożonym GRATULUJEMY i życzymy trafności decyzji.

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.