Tag "rozmowa z klientem" - wpisy
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA...
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych...
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne...
"JA" HANDLOWIEC
Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne...
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.
Co wpływa na wiarygodność handlowca?
Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu.
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w...
Jakie cechy charakteru i umiejętności są konieczne...
Oto lista cech niezbędnych do tego, by odnieść sukces w sprzedaży.
Dla pracodawcy: to lista cech, jakich powinien szukać u idealnego pracownika.
Dla Ciebie to wskaźnik,...
Dlaczego tracimy Klientów?
Dlaczego tracimy Klientów?
To może być szokująca lista dla Handlowców bo pokazuje że 90% sukcesu zależny od nich samych .
Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić...
Najgroźniejsza broń handlowca
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam...
ODMOWA KLIENTA – NAJWIĘKSZY LĘK HANDLOWCA
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy.
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem.
Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...
ZAMIAST KREOWAĆ POTRZEBY WYCIĄGNIJ JE Z KLIENTA!...
Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym...