Tag "rozmowa z klientem" - wpisy

Czytaj dalej
Jak przygotować swój dział handlowy do sprzedaży...
Opublikowane 5 maja 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Przygotuj swój dział handlowy do sprzedaży przez telefon. Dajemy Ci konkretne wskazówki, co robić.
Czytaj dalej
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej. Jak...
Opublikowane 30 marca 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej. Prezentacja handlowca wymaga z góry zaplanowanej struktury, obejmującej 5 ważnych elementów. KONKRETNE WSKAZÓWKI I PRZYKŁADY.
Czytaj dalej
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane 21 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania.
Czytaj dalej
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA...
Opublikowane 4 lutego 2019 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych...
Czytaj dalej
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Opublikowane 2 sierpnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne...
Czytaj dalej
"JA" HANDLOWIEC
Opublikowane 26 lipca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne...
Czytaj dalej
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Opublikowane 28 czerwca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.
Czytaj dalej
Co wpływa na wiarygodność handlowca?
Opublikowane 7 czerwca 2017 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu.
Czytaj dalej
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Opublikowane 29 marca 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w...
Czytaj dalej
Jakie cechy charakteru i umiejętności są konieczne...
Opublikowane 15 marca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Oto lista cech niezbędnych do tego, by odnieść sukces w sprzedaży. Dla pracodawcy: to lista cech, jakich powinien szukać u idealnego pracownika. Dla Ciebie to wskaźnik,...
Czytaj dalej
Dlaczego tracimy Klientów?
Opublikowane 8 lutego 2017 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego tracimy Klientów? To może być szokująca lista dla Handlowców bo pokazuje że 90% sukcesu zależny od nich samych . Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić...
Czytaj dalej
Najgroźniejsza broń handlowca
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam...