Tag "skuteczny handlowiec" - wpisy
Jak rozmawiać z Klientem przez telefon, jeśli...
Teraz wiele firm przechodzi na kontakt telefoniczny z klientem - jest to często trudna forma kontaktu i wymaga dodatkowych umiejętność.
Mam jednak dobrą wiadomość...
7 błędów, które popełnia wielu handlowców....
Z doświadczenia wiem, że wielu handlowców popełnia minimum 1 z tych 7 błędów, które znacznie wpływają na ich wyniki sprzedażowe.
Dowiedz się, co trzeba...
7 błędów, które popełnia wielu handlowców cz. 1
Z doświadczenia wiem, wielu handlowców popełnia minimum 1 z tych 7 błędów.
Twoi handlowcy tracą klientów, ponieważ popełnią te i inne błędy.
Łatwo można...
Jak skutecznie sprzedawać? Zestaw sprawdzonych działań.
Jak skutecznie sprzedawać? Kluczowy czynnik sukcesu w sprzedaży to sprawdzony zestaw działań. Do sprzedaży produktów czy usług warto się przygotować jak do udziału...
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej. Jak...
5 kroków do skutecznej prezentacji handlowej.
Prezentacja handlowca wymaga z góry zaplanowanej struktury, obejmującej 5 ważnych elementów.
KONKRETNE WSKAZÓWKI I PRZYKŁADY.
Jak sprzedawać przez telefon?
Przez telefon możesz skutecznie sprzedawać i osiągać dobre wyniki w znacznie krótszym czasie niż gdy prowadzisz tradycyjną formę sprzedaży face to face.
Podczas dwu -...
Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING
Pozyskiwanie nowych klientów – PROSPECTING. Praktyczny plan działania. Skuteczne działania prospectingowe potęgują sprzedaż i minimalizują ryzyko spadku sprzedaży.
7 sekretów prezentowania ceny
Oto 7 sekretów dotyczących prezentowania ceny, które okażą się skutecznym narzędziem w uzyskiwaniu pożądanej marży.
5 szkoleń sprzedażowych dla działu handlowego, w...
Jak wybrać szkolenie dla działu handlowego? Jakie szkolenia warto wybrać dla handlowców? Ile szkoleń w roku jest idealne dla zespołu handlowego? Jak podnieś wyniki...
7 sekretów prezentowania ceny
Miałeś świetne spotkanie sprzedażowe, klient jest zmotywowany, gotowy do dokonania zakupu, a Ty wiesz, że możesz zamknąć sprzedaż.
JAK OBUDZIĆ POTENCJAŁ U HANDLOWCÓW? (zwiększenie sprzedaży)
Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości. Dzięki temu dział sprzedaży osiąga...
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i...