Tag "sprzedaż" - wpisy

Czytaj dalej
Jak skalować działania handlowców i zwiększyć sprzedaż?
Opublikowane 14 lipca 2020 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Wystarczą 2 dni w tygodniu przeznaczone na to działania, by skalować działania sprzedażowe twojego działu handlowego. To narzędzie pozwala znacznie zwiększyć ilość obsłużonych klientów...
Czytaj dalej
Jak sprzedawać, by klient kupił?
Opublikowane 20 lutego 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego słabe badanie potrzeb, brak relacji nie pozwala dotrzeć do Twojego klienta? W takim razie jak przemodelować działania Twoich handlowców, by ich działania przyniosły...
Czytaj dalej
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane 21 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania.
Czytaj dalej
Jak rozmawiać by dobrze badać potrzebny klienta?
Opublikowane 3 grudnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Analiza potrzeb klienta - jak rozmawiać by budzić potrzebny klienta. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym produkcie skłoni go do...
Czytaj dalej
5 szkoleń sprzedażowych dla działu handlowego, w...
Opublikowane 27 lipca 2018 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wykwalifikowany personel to najmocniejsza strona firmy.
Czytaj dalej
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
Opublikowane 22 maja 2018 przez Marek Waśkiewicz w Wpisy · 0 komentarzy
Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i...
Czytaj dalej
Rekomendacje i polecenia
Opublikowane 5 lipca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Jak pozyskiwać wartościowych klientów? Gdzie szukać klientów? Jednym z elementów decydujących o sukcesie w sprzedaży jest nawyk ciągłego poszukiwania potencjalnych klientów. „Zimne telefony”, najczęściej...
Czytaj dalej
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Opublikowane 25 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem. Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...