Tag "szkolenia" - wpisy

Czytaj dalej
Jak przygotować prezentację?
Opublikowane 10 marca 2020 przez Beata Kubicius w Wpisy · 0 komentarzy
Przygotowując prezentację warto jest zwrócić uwagę na zakres treści, które chcemy przekazać i na sposób uporządkowania tych treści. Jeżeli chcemy, żeby ludzie coś zapamiętali...
Czytaj dalej
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane 21 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania.
Czytaj dalej
Efektywność osobista - dwa szybkie sposoby, by...
Opublikowane 14 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w SPECJALNE · 0 komentarzy
Nasza efektywność osobista przekłada się na realizację zadań, nasze wynik, na realizację marzeń.
Czytaj dalej
Jak rozmawiać by dobrze badać potrzebny klienta?
Opublikowane 3 grudnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Analiza potrzeb klienta - jak rozmawiać by budzić potrzebny klienta. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym produkcie skłoni go do...
Czytaj dalej
Jak wybrać szkolenie?
Opublikowane 4 marca 2019 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Szkolenie pracowników przynosi firmie wymierną wartość w postaci np. lepszych wyników sprzedażowych, większą produktywność działania, mniejszej rotacji pracowników, wyższe kwalifikacje pracowników. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych...
Czytaj dalej
5 szkoleń sprzedażowych dla działu handlowego, w...
Opublikowane 27 lipca 2018 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Wykwalifikowany personel to najmocniejsza strona firmy.
Czytaj dalej
Jak zdobyć dofinansowanie na szkolenie?
Opublikowane 17 lipca 2018 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Jak zdobyć dofinansowanie na szkolenia VIDI Centrum Rozwoju Kadr.
Czytaj dalej
Jak szkolenia wpływają na firmę?
Opublikowane 8 kwietnia 2018 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak pokazują liczne badania, pracownicy bardzo cenią szkolenia i możliwość rozwój. Zyskują na tym firma i pracownicy. Niezależne źródła pokazują, że dzięki szkoleniom rośnie sprzedaż...