Tag "szkolenia dedykowane" - wpisy

Czytaj dalej
Jak wybrać szkolenie?
Opublikowane 4 marca 2019 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Szkolenie pracowników przynosi firmie wymierną wartość w postaci np. lepszych wyników sprzedażowych, większą produktywność działania, mniejszej rotacji pracowników, wyższe kwalifikacje pracowników. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych...
Czytaj dalej
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA...
Opublikowane 4 lutego 2019 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych...
Czytaj dalej
JAK OBUDZIĆ POTENCJAŁ U HANDLOWCÓW? (zwiększenie sprzedaży)
Opublikowane 29 czerwca 2018 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości. Dzięki temu dział sprzedaży osiąga...
Czytaj dalej
Jak szkolenia wpływają na firmę?
Opublikowane 8 kwietnia 2018 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak pokazują liczne badania, pracownicy bardzo cenią szkolenia i możliwość rozwój. Zyskują na tym firma i pracownicy. Niezależne źródła pokazują, że dzięki szkoleniom rośnie sprzedaż...
Czytaj dalej
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Opublikowane 2 sierpnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne...
Czytaj dalej
Rekomendacje i polecenia
Opublikowane 5 lipca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Jednym z elementów decydujących o sukcesie w sprzedaży jest nawyk ciągłego poszukiwania potencjalnych klientów. „Zimne telefony”, najczęściej stosowane przyprawiają o „ból głowy” wielu handlowców....
Czytaj dalej
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Opublikowane 28 czerwca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.
Czytaj dalej
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Opublikowane 29 marca 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w...
Czytaj dalej
Jakie cechy charakteru i umiejętności są konieczne...
Opublikowane 15 marca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Oto lista cech niezbędnych do tego, by odnieść sukces w sprzedaży. Dla pracodawcy: to lista cech, jakich powinien szukać u idealnego pracownika. Dla Ciebie to wskaźnik,...
Czytaj dalej
TYPOLOGIA KLIENTÓW – JAK SIĘ DOPASOWAĆ?
Opublikowane 29 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Handlowcy spotykają w swojej pracy wielu klientów. Jak to jest, że czasem bardzo szybko znajdują z klientem „wspólny język”, gdy innym razem zupełnie im...
Czytaj dalej
Czy szata zdobi handlowca?
Opublikowane 24 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Czy szata zdobi handlowca? Dziś, kiedy wszyscy gdzieś pędzimy, jesteśmy zajęci, nie mamy czasu na czytanie artykułów, e-maili, ofert, propozycji.