Tag "techniki sprzedaży" - wpisy

Czytaj dalej
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
Opublikowane 2 sierpnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne...
Czytaj dalej
Jak budzić pozytywne relacje w sprzedaży przez telefon?
Opublikowane 28 czerwca 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Kontakt z Klientem przez telefon to dziś ważny element działań biznesowych. Skuteczna rozmowa telefoniczna to baza dla naszych działań handlowych, biznesowych i nawet osobistych.
Czytaj dalej
Cel sprzedażowy – jak go oswoić?
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Najlepsi sprzedawcy odnoszą sukcesy w sprzedaży dzięki ciągłemu myśleniu o celach, oraz dzięki żelaznej konsekwencji w ich realizacji. Samo myślenie o celu, jeśli nie...
Czytaj dalej
Czy szata zdobi handlowca?
Opublikowane 24 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Czy szata zdobi handlowca? Dziś, kiedy wszyscy gdzieś pędzimy, jesteśmy zajęci, nie mamy czasu na czytanie artykułów, e-maili, ofert, propozycji.
Czytaj dalej
Najczęstsze błędy sprzedawców
Opublikowane 9 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
To, że właściwe słuchanie swojego rozmówcy jest ważne, wie każdy. No dobrze, prawie każdy.
Czytaj dalej
Klient nasz pan, czyli co można zyskać...
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy?
Czytaj dalej
Najlepsi handlowcy sprzedają 10 razy więcej od przeciętnych
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Na przestrzeni ostatnich 4 dekad Instytut Gallupa przeprowadził badanie różnic pomiędzy najlepszymi a przeciętnymi sprzedawcami. Przeprowadzono wywiady z ponad 250 000 handlowcami, 25 000...