Tag "zaufanie klienta" - wpisy

Czytaj dalej
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane 21 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania. Rozmowa...
Czytaj dalej
ZAMIAST KREOWAĆ POTRZEBY WYCIĄGNIJ JE Z KLIENTA!...
Opublikowane 13 grudnia 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym...
Czytaj dalej
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi...