Dlaczego Ludzie Kupują

Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu.



Klienta motywuje przekonanie, że:

  • produkt rozwiąże pewne problemy;
  • cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta;
  • produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu;
  • produkt uprości produkcję;
  • produkt przyczyni się do wzrostu prestiżu firmy lub jednostki;
  • produkt przyczyni się do pokonania konkurencji;
  • sprzedawca wzbudza zaufanie;
  • sprzedawca jest pewny siebie i entuzjastyczny;
  • sprzedawca jest uprzejmy i przyjaźnie nastawiony;
  • oferta jest dobrze przygotowana;
  • sprzedawca doskonale zna produkt i umie go prosto i przekonująco przedstawić;
 

Klient zniechęca się, ponieważ:

  • sprzedawca jest niechlujny, zaniedbany, źle ubrany;
  • samochód sprzedawcy przypomina kurnik;
  • maniery sprzedawcy pozostawiają wiele do życzenia;
  • sprzedawcy brakuje wiary w siebie, firmę i produkt;
  • sprzedawca posiada powierzchowną wiedzę o produkcie;
  • katalogi są złej jakości;
  • firma ma złą reputację;
  • cena jest wygórowana;

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Jak motywować ludzi? Kilka wskazówek dla Ciebie !
Pracownicy i produkt są kluczem sukcesu firmy. A jednym z najważniejszych czynników wpływających na jakoś pracy i stosunek pracowników do wykonywanych zadań , a [...]
Zobacz wpis
Czy szata zdobi handlowca?
Czy szata zdobi handlowca? Dziś, kiedy wszyscy gdzieś pędzimy, jesteśmy zajęci, nie mamy czasu na czytanie artykułów, e-maili, ofert, propozycji. [...]
Zobacz wpis
Klient nasz pan, czyli co można zyskać dzięki wysokiej jakości obsługi
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy? [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.