Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?

Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu.
 



Klienta motywuje przekonanie, że:

  • Produkt rozwiąże pewne problemy.
  • Cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta.
  • Produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu.
  • Produkt uprości produkcję.
  • Produkt przyczyni się do wzrostu prestiżu firmy lub jednostki.
  • Produkt przyczyni się do pokonania konkurencji.
  • Sprzedawca wzbudza zaufanie.
  • Sprzedawca jest pewny siebie i entuzjastyczny.
  • Sprzedawca jest uprzejmy i przyjaźnie nastawiony.
  • Oferta jest dobrze przygotowana.
  • Sprzedawca doskonale zna produkt i umie go prosto i przekonująco przedstawić.
 

Klient zniechęca się, ponieważ:

  • Sprzedawca jest niechlujny, zaniedbany, źle ubrany.
  • Samochód sprzedawcy przypomina kurnik.
  • Maniery sprzedawcy pozostawiają wiele do życzenia.
  • Sprzedawcy brakuje wiary w siebie, firmę i produkt.
  • Sprzedawca posiada powierzchowną wiedzę o produkcie.
  • Katalogi są złej jakości.
  • Firma ma złą reputację.
  • Cena jest wygórowana.
  

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
JAK OBUDZIĆ POTENCJAŁ U HANDLOWCÓW? (zwiększenie sprzedaży)
Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości. Dzięki temu dział sprzedaży osiąga [...]
Zobacz wpis
Gorące techniki telefonowania „na zimno”
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu [...]
Zobacz wpis
Cel sprzedażowy – jak go oswoić?
Najlepsi sprzedawcy odnoszą sukcesy w sprzedaży dzięki ciągłemu myśleniu o celach, oraz dzięki żelaznej konsekwencji w ich realizacji. Samo myślenie o celu, jeśli nie [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.