Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu.
Klienta motywuje przekonanie, że:
- Produkt rozwiąże pewne problemy.
- Cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta.
- Produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi wydatków i zapobiegnie marnotrawstwu.
- Produkt uprości produkcję.
- Produkt przyczyni się do wzrostu prestiżu firmy lub jednostki.
- Produkt przyczyni się do pokonania konkurencji.
- Sprzedawca wzbudza zaufanie.
- Sprzedawca jest pewny siebie i entuzjastyczny.
- Sprzedawca jest uprzejmy i przyjaźnie nastawiony.
- Oferta jest dobrze przygotowana.
- Sprzedawca doskonale zna produkt i umie go prosto i przekonująco przedstawić.
Klient zniechęca się, ponieważ:
- Sprzedawca jest niechlujny, zaniedbany, źle ubrany.
- Samochód sprzedawcy przypomina kurnik.
- Maniery sprzedawcy pozostawiają wiele do życzenia.
- Sprzedawcy brakuje wiary w siebie, firmę i produkt.
- Sprzedawca posiada powierzchowną wiedzę o produkcie.
- Katalogi są złej jakości.
- Firma ma złą reputację.
- Cena jest wygórowana.
Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.
Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.