Jak możesz pozyskiwać nowych Klientów? Prosty sposób.

Opublikowane 1 sierpnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Jak możesz pozyskiwać nowych Klientów? To prosty sposób:


Codziennie szukaj nowych kontaktów. One są wszędzie – przeznacz na to np. 30 minut każdego dnia. dlaczego warto to robić:

Pozyskiwanie nowych klientów- prospecting, sprzyja realizacji celów sprzedażowych

Zapewne firmy, z którymi się kontaktujesz mają konkurencje i tu warto poszukać kolejnych zleceń. Możesz wyszukać w Google firmy z wybranej branży, która Cię interesuje i rozpocząć działania – zacząć siać :)

np. wpisując w Google przykładowo „producent kołpaków” dostajesz wyniki wyszukiwania:   

   



Już ma ponad 7 firm, do których możesz zadzwonić/ odwiedzić, jeśli są w twoim rejonie czy też napisać e-mail (wykorzystaj aplikacje email hunter (pamiętaj o RODO, możesz wysłać e-mail na adres z www, jeśli piszesz wiadomość na publicznie dostępny adres (np. jan.kowalski@nazwadanejfirmy.pl) w takim celu, dla którego jest on podany-na niektórych stronach internetowych widnieje taki adres, by na niego wysyłać np. zapytania reklamowe lub oferty).



Możesz też rozwinąć zakres poszukiwań nowych klientów: wpisując nazwę wybranej firmy do wyszukiwarki Google. Google pokaże Ci podobne firmy:    Twoje zadanie 



to tylko kontakt z nimi i sprawdzenie, w czym możesz pomóc :)



Po wstępnym wyszukaniu kontaktów, podejmij następujące działania:

1. wizyta na www

2. analiza potencjału firmy

3. zimny kontakt – zdobycie danych kontaktowych do osoby decyzyjnej

4. wyszukanie informacji o kontakcie -przeszukanie internetu (publikację, wywiady czy LinkedIn) na temat osób kontaktowych – dowiedz się, czym się interesują, co jest dla nich ważne.



Systematycznie buduj bazę potencjalnych klientów- dbaj o nich i przypominają się co jakiś czas – „siej”. Takie działanie na pewno przyczyni się do tego, że po wyczerpaniu dużych szans na sprzedaż będziesz miał kilka otwartych drzwi i nie będziesz zaczynał od początku działań sprzedażowych. W tak zwanym między czasie stworzysz sobie kolejne szanse :) i to niewielkim nakładem pracy.


Warto na te działania poświęcić od 30 minut do 1 godziny dziennie.

  • Uwzględnij w swoim planie dnia – pozyskiwanie nowych klientów.
  • Uwzględnij w swoich nawykach sprzedażowych – 5 nowych kontaktów dziennie.

Ja w swoim codziennym raporcie oznaczam ilość nowych firm, jakie zdobyłam, a jeśli nie nawiązałam kontaktu to mam folder zakładkach w Google – NOWE FIRMY – to awaryjnie jak moja głowa świeci pustką i nie chce mi podpowiedzieć, w jaką branżę uderzyć.


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
ODMOWA KLIENTA – NAJWIĘKSZY LĘK HANDLOWCA
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy. [...]
Zobacz wpis
Jakie działanie handlowca sprzyja realizacji celów sprzedażowych?
Co jest ważne w pracy handlowca? Sekret ciągłego dowożenia celów sprzedażowych to... [...]
Zobacz wpis
Jak rozmawiać z klientem, by wzbudzić jego zainteresowanie? Przykłady rozmów
Większość z nas choć raz w życiu odebrała irytujący telefon z propozycją przedstawienia jakiejś oferty, sprzedaży produktów czy nakłonienia do przesłania reklamowego prospektu. Wielu [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.