Jak możesz pozyskiwać nowych Klientów? Prosty sposób.

Opublikowane 1 sierpnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Jak możesz pozyskiwać nowych Klientów? To prosty sposób:


Codziennie szukasz nowych kontaktów. One są wszędzie – przeznacz na to np. 30 minut każdego dnia. 


Dlaczego warto to robić:


Pozyskiwanie nowych klientów- prospecting, sprzyja realizacji celów sprzedażowych.



Zapewne firmy, z którymi się kontaktujesz, mają konkurencje i tu warto poszukać kolejnych zleceń.

 Możesz wyszukać w Google firmy z wybranej branży, która Cię interesuje i rozpocząć działania – zacząć siać :)



np. wpisując w Google przykładowo „producent kołpaków” dostajesz wyniki wyszukiwania:   

   



Już ma ponad 7 firm, do których możesz zadzwonić/ odwiedzić, jeśli są w twoim rejonie czy też napisać e-mail, (wykorzystaj np. aplikacje e-mail hunter  (pamiętaj o RODO, możesz wysłać e-mail na adres z www, jeśli piszesz wiadomość na publicznie dostępny adres (np. jan.kowalski@nazwadanejfirmy.pl) w takim celu, dla którego jest on podany - na niektórych stronach internetowych widnieje taki adres, by na niego wysyłać np. zapytania reklamowe lub oferty).



Możesz też rozwinąć zakres poszukiwań nowych klientów: wpisując nazwę wybranej firmy do wyszukiwarki Google. Google pokaże Ci podobne firmy:    Twoje zadanie 



to tylko kontakt z nimi i sprawdzenie, w czym możesz pomóc :)



Po wstępnym wyszukaniu kontaktów podejmij następujące działania:

1. wizyta na www

2. analiza potencjału firmy

3. zimny kontakt – zdobycie danych kontaktowych do osoby decyzyjnej

4. wyszukanie informacji o kontakcie -przeszukanie internetu (publikację, wywiady czy LinkedIn) na temat osób kontaktowych – dowiedz się, czym się interesują, co jest dla nich ważne.



Systematycznie buduj bazę potencjalnych klientów- dbaj o nich i przypominają się co jakiś czas – „siej”. Takie działanie na pewno przyczyni się do tego, że po wyczerpaniu dużych szans na sprzedaż będziesz miał kilka otwartych drzwi i nie będziesz zaczynał od początku działań sprzedażowych. 

W tak zwanym między czasie stworzysz sobie kolejne szanse :) i to niewielkim nakładem pracy.


Warto na te działania poświęcić od 30 minut do 1 godziny dziennie.

  • Uwzględnij w swoim planie dnia – pozyskiwanie nowych klientów.
  • Uwzględnij w swoich nawykach sprzedażowych – 5 nowych kontaktów dziennie.

Ja w swoim codziennym raporcie oznaczam ilość nowych firm, jakie zdobyłam, a jeśli nie nawiązałam kontaktu to mam folder zakładkach w Google – NOWE FIRMY – to awaryjnie jak moja głowa świeci pustką i nie chce mi podpowiedzieć, w jaką branżę uderzyć.


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Efektywne pytania, które przyciągają klientów B2B
Czy czujesz, że stare metody sprzedaży straciły swój blask w świecie, gdzie klienci B2B mają władzę jak nigdy dotąd? Jeśli pragniesz odświeżyć swoje podejście, [...]
Zobacz wpis
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i [...]
Zobacz wpis
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.