Jak rozmawiać z Klientem przez telefon, jeśli ma już dość nachalnych sprzedawców „garnków”

Opublikowane 8 stycznia 2021 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Jak rozmawiać z Klientem przez telefon, jeśli ma już dość nachalnych sprzedawców „garnków”?




ZAPAMIĘTAJ ! W przypadku sprzedaży telefonicznej najwięcej zależy od Ciebie :)  Od kompetencji i umiejętność. 



Ważne jest jak sprzedajesz, a nie co sprzedajesz. Twoje kompetencje to twój moc, nadająca działaniom skuteczności.

W sprzedaży ważne jest, by pracować mądrze #pracujmadrze.


Nie sztuką jest wykonać 100 telefonów dziennie i starając się umówić np. na spotkanie i mieć skuteczność 10 spotkań na 100 rozmów,  z czego do skutku dojdzie raptem 6. 


Czy to już pokazuję Ci, jak ważne jest pracować mądrze? Dlatego ważne jest, by doskonalić swoje umiejętności, kompetencję, by nasze działania przynosiły nam rezultaty i wyniki, jakich oczekujemy. #liczysierezultat


To, co mówisz do klienta, jest ważne, jednak bardzo ważne jest to, jak mówisz.


Pewność siebie i entuzjazm to twoja broń. Warto jednako dodatkowo:


  • ZNAĆ SWOJEGO KLIENTA
  • ZNAĆ SWÓJ PRODUKT
  • ZAPLANOWAĆ ROZMOWĘ PRZYGOTOWAĆ PYTANIA I TO, CO CHCIAŁABYŚ POWIEDZIEĆ
  • ZAPANOWAĆ KOLEJNE KROKI PROCESU SPRZEDAŻOWEGO, czyli co zrobisz dalej  - jak ważny jest kolejny krok przeczytasz: Jaki jest największy błąd handlowców?

 "Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów” Albert Einstein

Ustal plan działania i wyznacz kamienie milowe, które ułatwią strategiczne działanie:


  1. Do kogo dzwonisz - jak wyznaczyć swoją grupę docelową przeczytasz "Jak określić avatar idealnego klienta?"

  2. Biały wywiad- dowiedz się jak najwięcej i jak najszybciej o firmie/kliencie, do którego dzwonisz.

  3. Elevetero spech- czym przykujesz uwagę klienta?

  4. Plan rozmowy:

    1. co koniecznie musi znaleźć się w twoje rozmowie,

    2. co chciałbyś się dowiedzieć,

    3. jakie masz cele rozmowy,

    4. co chcesz uzyskać,

    5. jakie pytania chcesz zadać klientowi.

  5. Co dalej - ustal czy wysyłasz ofertę i umawiasz się na kolejną rozmowę, czy umawiasz się na spotkanie on-line w wirtualnym pokoju na zoom, czy Skype.



WSKAZÓWKA VIDI


My w naszym biurze mamy złote godziny: od 9 do 14 - PRIORYTET TO ROZMOWY Telefoniczne Z KLIENTAMI -  w tym czasie nie ma robienia ofert, potwierdzeń, raportów SKUPIAMY całą naszą uwagę na rozmowach telefonicznych. Oderwać nas może od tego tylko mega pilna sprawa i to się sprawdza. Każde inne zadanie jest przenośne na godziny od 14 do 16. lub od 8 do 9.

Efektywność wszystkich zdecydowanie wzrosła.



Jak przestać bać się dzwonienia? 


Jeśli telefon jest wykonany zgodnie z efektywnymi zasadami.

Jeśli posiadasz kompetencję niezbędne do sprzedaży telefonicznej, która odbiega od tradycyjnego działania handlowego i ma swoje ograniczenia. To na pewno dasz radę.


Jedno jest pewne: działaj, myśl, trenuj!



Takie kompetencje można zdobyć w czasie szkolenia:


Skuteczna sprzedaż zdalna przez telefon i e-mail


Dowiesz się:

 

► Jakie dobrze rozpocząć pierwszą „zimną” rozmowę, czyli od czego zacząć?

► Jakie są składniki dobrej rozmowy telefonicznej?

► Czego unikać w czasie pierwszego zimnego kontaktu

► Jak przeprowadzić prezentację i radzić sobie z obiekcjami

► Jak zamknąć rozmowę i zapytać o zamówienie?

 

Szkolenie zdalne, on -line gdzie krok po kroku pokazujemy jak przygotować się do sprzedaży przez telefon. 

Pokażemy, od czego zacząć, jak ułożyć rozmowę, by przebiegła sprawie. Jak prezentować produkt czy radzić sobie z obiekcjami.



Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
JAK OBUDZIĆ POTENCJAŁ U HANDLOWCÓW? (zwiększenie sprzedaży)
Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości. Dzięki temu dział sprzedaży osiąga [...]
Zobacz wpis
Gorące techniki telefonowania „na zimno”
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu [...]
Zobacz wpis
Cel sprzedażowy – jak go oswoić?
Najlepsi sprzedawcy odnoszą sukcesy w sprzedaży dzięki ciągłemu myśleniu o celach, oraz dzięki żelaznej konsekwencji w ich realizacji. Samo myślenie o celu, jeśli nie [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.