Jak rozmawiać z Klientem przez telefon, jeśli ma już dość nachalnych sprzedawców „garnków”

Opublikowane 8 stycznia 2021 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Jak rozmawiać z Klientem przez telefon, jeśli ma już dość nachalnych sprzedawców „garnków”?




ZAPAMIĘTAJ ! W przypadku sprzedaży telefonicznej najwięcej zależy od Ciebie :)  Od kompetencji i umiejętność. 



Ważne jest jak sprzedajesz, a nie co sprzedajesz. Twoje kompetencje to twój moc, nadająca działaniom skuteczności.

W sprzedaży ważne jest, by pracować mądrze #pracujmadrze.


Nie sztuką jest wykonać 100 telefonów dziennie i starając się umówić np. na spotkanie i mieć skuteczność 10 spotkań na 100 rozmów,  z czego do skutku dojdzie raptem 6. 


Czy to już pokazuję Ci, jak ważne jest pracować mądrze? Dlatego ważne jest, by doskonalić swoje umiejętności, kompetencję, by nasze działania przynosiły nam rezultaty i wyniki, jakich oczekujemy. #liczysierezultat


To, co mówisz do klienta, jest ważne, jednak bardzo ważne jest to, jak mówisz.


Pewność siebie i entuzjazm to twoja broń. Warto jednako dodatkowo:


  • ZNAĆ SWOJEGO KLIENTA
  • ZNAĆ SWÓJ PRODUKT
  • ZAPLANOWAĆ ROZMOWĘ PRZYGOTOWAĆ PYTANIA I TO, CO CHCIAŁABYŚ POWIEDZIEĆ
  • ZAPANOWAĆ KOLEJNE KROKI PROCESU SPRZEDAŻOWEGO, czyli co zrobisz dalej  - jak ważny jest kolejny krok przeczytasz: Jaki jest największy błąd handlowców?

 "Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów” Albert Einstein

Ustal plan działania i wyznacz kamienie milowe, które ułatwią strategiczne działanie:


  1. Do kogo dzwonisz - jak wyznaczyć swoją grupę docelową przeczytasz "Jak określić avatar idealnego klienta?"

  2. Biały wywiad- dowiedz się jak najwięcej i jak najszybciej o firmie/kliencie, do którego dzwonisz.

  3. Elevetero spech- czym przykujesz uwagę klienta?

  4. Plan rozmowy:

    1. co koniecznie musi znaleźć się w twoje rozmowie,

    2. co chciałbyś się dowiedzieć,

    3. jakie masz cele rozmowy,

    4. co chcesz uzyskać,

    5. jakie pytania chcesz zadać klientowi.

  5. Co dalej - ustal czy wysyłasz ofertę i umawiasz się na kolejną rozmowę, czy umawiasz się na spotkanie on-line w wirtualnym pokoju na zoom, czy Skype.



WSKAZÓWKA VIDI


My w naszym biurze mamy złote godziny: od 9 do 14 - PRIORYTET TO ROZMOWY Telefoniczne Z KLIENTAMI -  w tym czasie nie ma robienia ofert, potwierdzeń, raportów SKUPIAMY całą naszą uwagę na rozmowach telefonicznych. Oderwać nas może od tego tylko mega pilna sprawa i to się sprawdza. Każde inne zadanie jest przenośne na godziny od 14 do 16. lub od 8 do 9.

Efektywność wszystkich zdecydowanie wzrosła.



Jak przestać bać się dzwonienia? 


Jeśli telefon jest wykonany zgodnie z efektywnymi zasadami.

Jeśli posiadasz kompetencję niezbędne do sprzedaży telefonicznej, która odbiega od tradycyjnego działania handlowego i ma swoje ograniczenia. To na pewno dasz radę.


Jedno jest pewne: działaj, myśl, trenuj!



Takie kompetencje można zdobyć w czasie szkolenia:


Skuteczna sprzedaż zdalna przez telefon i e-mail


Dowiesz się:

 

► Jakie dobrze rozpocząć pierwszą „zimną” rozmowę, czyli od czego zacząć?

► Jakie są składniki dobrej rozmowy telefonicznej?

► Czego unikać w czasie pierwszego zimnego kontaktu

► Jak przeprowadzić prezentację i radzić sobie z obiekcjami

► Jak zamknąć rozmowę i zapytać o zamówienie?

 

Szkolenie zdalne, on -line gdzie krok po kroku pokazujemy jak przygotować się do sprzedaży przez telefon. 

Pokażemy, od czego zacząć, jak ułożyć rozmowę, by przebiegła sprawie. Jak prezentować produkt czy radzić sobie z obiekcjami.



Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Jak określić idealnego klienta?
ZDEFINIUJ SWOJEGO IDEALNEGO KLIENTA (AVATAR KLIENTA, PERSONA). Stań się na chwilę swoim idealnym klientem. Wejdź w jego buty. Zacznij w wyobraźni żyć jego życiem. [...]
Zobacz wpis
Jak przygotować się do prezentacji handlowej?
Prezentacja handlowa ukierunkowana na potrzeby Klienta, jest kluczem do Twojego sukcesu. Wymaga od handlowca kreatywności i jest za każdym razem nieco inna – dostosowana [...]
Zobacz wpis
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania. Rozmowa [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.