Jak wybrać szkolenie?

Opublikowane 4 marca 2019 przez Zespół VIDI w Wpisy

Szkolenie pracowników przynosi firmie wymierną wartość w postaci np.:

  • lepszych wyników sprzedażowych,
  • większą produktywność działania,
  • mniejszej rotacji pracowników,
  • wyższe kwalifikacje pracowników.

Czy też mniej wymierną jak:

  • zaangażowanie pracowników
  • efektywna współpraca w zespole
  • identyfikacja z firmą.

Podnoszenie kwalifikacji zawodowych to dziś jeden z najważniejszych czynników wpływających na sukces firmy i jej rozwój. Zamawiając szkolenia zyskujesz potrójnie:

  • masz skutecznych i efektywnych pracowników, którzy łatwiej realizują postawione cele
  • doceniasz i motywujesz pracowników do większego zaangażowania, ponieważ czują się ważnym czynnikiem budującym firmę, w który właściciel inwestuje czas i pieniądze, dbając o rozwój swojego zespołu
  • rozwijasz firmę, która rośnie w siłę dzięki kompetencjom pracowników

FIRMY, KTÓRE INWESTUJĄ W SZKOLENIA, zwiększają swoją sprzedaż od 10 do 30% rocznie, a co za tym idzie swoją wartość i znaczenie na rynku. 



Szkolenia dają Państwu szansę rozwoju swoich umiejętności, pozwalają poznać najnowsze techniki obsługi klienta, sprzedaży kierowani zespołem czy komunikacji i współpracy. 


Dla wielu firm szkolenia to jedna z inwestycji, która szybko zwraca się w postaci materialnej (lepsze umiejętności sprzedażowe generują przychód firmy) i niematerialnej (wzrasta wydajność pracy). Proszę pomyśleć ile może zyskać firma dzięki szkoleniom np. zaangażowanych i oddanych pracowników lub też skutecznie działających i realizujących założone cele.


 👍 Możesz wybrać między:


Szkolenia Otwarte VIDI Centrum Rozwoju Kadr 

Mogą Państwo kierować wybranych pracowników na szkolenia otwarte, które są organizowane w wybranych miastach Polski z wybranych terminach, zgodnie z harmonogramem >>>

W czasie warsztatów szkoleniowych w formie otwartej poprzez aktywne ćwiczenia, sprawdzone narzędzia oraz scenki pokazujemy jak efektywnie i skutecznie prowadzić działania handlowe, by handlowcy realizowali założone cele sprzedażowe. 


By zapewnić skuteczność i aktywność każdego uczestnika, szkolenia te odbywają się kilku-, max. kilkunastoosobowych grupach, dzięki temu każdy uczestnik może liczyć na indywidualne wsparcie i pomoc w sprawach dla niego najważniejszych.


Szkolenia otwarte, czyli takie, na które możesz zapisać dowolną ilość pracowników, organizujemy zaplecze, jak sala, wyżywienie czy noclegi dla uczestników, doradzimy z dojazdem. Po szkoleniu również dajemy Państwu wsparcie, zawsze możecie liczyć na doradztwo naszego eksperta z zakresu szkolenia.


Przed szkoleniem można zgłosić potrzeby i aspekty, które są dla Państwa szczególnie istotne, a każdy uczestnik przed szkoleniem dostaje do wypełnienia ankietę, aby warsztat szkoleniowy był jak najbardziej dostosowany do potrzeb uczestników i przyniósł im oczekiwane rozwiązania. Dodatkowo trener z przyjemnością przekaże feedback (informację zwrotną), dotyczącą elementów, które trzeba usprawnić, by zwiększyć efektywność.

Wybierz, w jakiej kategorii chcesz zwiększyć skuteczność pracowników w pierwszej kolejności: Harmonogram >>>



Szkolenie dedykowane to tzw. szkolenie szyte na miarę


Szkolenie dedykowane to tzw. szkolenie szyte na miarę potrzeb twój firmy, to pozwala na dopasowanie zakresu do potrzeb organizacji. Szkolenie możemy też zorganizować wybranym miejscu i terminie dla wszystkich pracowników z firmy -tzw. szyte na miarę.

Dzięki badaniu potrzeb: rozmowie z przełożonym, działem HR czy menadżerem wytyczamy jakie cele biznesowe, chcą Państwo osiągnąć i na tej postawie przygotowane zostaje rozwiązanie szkoleniowe “szyte na miarę”, które w sposób interaktywny ukazuję uczestnikom sprawdzone narzędzia działania. Dodatkowo warsztatowy charakter, symulację i gry szkoleniowe pozwalają na zdobycie konkretnych, praktycznych umiejętności.


Na Państwa życzenie przygotujemy po szkoleniu przygotujemy dla Państwa raport i z przyjemnością porozmawiamy o obserwacjach prowadzącego dotyczącego uczestników.


Raport po szkoleniu zawiera między innymi takie elementy jak: ocena wiedzy uczestników, obserwację dotyczące postawy uczestników czy opis potencjału grupy na bazie obserwacji Trenera. Wskazówki o mocnych i słabych stronach oraz obszarach, na które warto zwrócić uwagę i sugestię dotyczące dalszej pracy i kierunku rozwoju uczestników.


Istotne KORZYŚCI ze szkoleń dedykowanych poza wiedzą i poznanymi technikami pracy to wzmocnienie zespołu i współpracy wśród uczestników. Budowanie więzi z pracownikami i identyfikacja z wartościami i celami firmy, co przekład się na zaangażowanie w pracę. Uczestnicy razem pracują nad rozwiązaniem i pilnują się wzajemnie, aby wzmacniać się i stosować nowe umiejętność

  • interaktywna, warsztatowa forma zajęć nastawiona na zdobycie konkretnych, praktycznych umiejętności przez ćwiczenia i udział w scenkach.

  • przeprowadzanie ćwiczeń na podstawie realnych sytuacji, z którymi spotykają się w swojej pracy uczestnicy

  • scenki z symulacjami typowych oraz trudnych sytuacji zawodowych

  • gry i zabaw symulacyjnych (outdoor, indoor) w celu integracji i budowania zaangażowania



Dodatkowe formy, mające zapewnić utrwalenie poznanych technik to:

  • WARSZTATY FOLLOW-UP, czyli utrwalające, i korygujące poznane techniki pracy.

  • ZADANIA WPROWADZAJĄCE, czyli zadania przed szkoleniowe,

  • ZADANIA POSZKOLENIOWE czyli zadania “pilnujące” wdrożenie poznanych technik.

  • TRENING w PRACY ( traing on the job)


Przygotujemy szkolenie dedykowanego - „szyte na miarę” dla danej organizacji (firmy, fundacji czy jednostki publicznej lub samorządu). Proszę wybrać spośród tematów szkoleń lub wpisać własny zakres szkoleń, jakie chcą Państwo przeprowadzić. Nasz doradca skontaktuje się z Państwem i przygotuję propozycję szkolenia.:


Masz pytania? Zadzwoń na numer  32 470 11 75 lub  wyślij zapytanie o konkretne szkolenie>>. 


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Jak możesz pozyskiwać nowych Klientów? Prosty sposób.
Prosty i skuteczny sposób na pozyskiwanie nowych klientów. Zobacz jakie to łatwe. [...]
Zobacz wpis
Jaki jest największy błąd sprzedawców?
Jaki jest największy błąd sprzedawców? Co sprawia, że sprzedaż nie jest systematyczna, a działania handlowców nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Jak działa strategiczny proces [...]
Zobacz wpis
Jak zmienić swoją rozmowę handlową, by skuteczniej sprzedawać?
Co się stanie, gdy zmienisz sposób rozmowy z klientem? Z artykułu dowiesz się, na jakich elementach skupić się w czasie nowoczesnej rozmowy handlowej z klientem. [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.