Klient nasz pan, czyli co można zyskać dzięki wysokiej jakości obsługi

Opublikowane 2 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy?

 

Dziś, w dobie ogromnej konkurencji najważniejsze stały się sprawy, do których jeszcze do niedawna nikt nie przywiązywał uwagi.


Wyobraź sobie dwie firmy A i B sprzedają produkty, które niewiele się różnią, a jeśli się różnią to klient i tak nie jest w stanie tego samodzielnie stwierdzić. Produkty te mają nie tylko zbliżoną jakość, lecz także podobną cenę. Pomimo tych podobieństw firma A z roku na rok zwiększa swoje obroty, przybywa jej klientów podczas gdy firma B prawdopodobnie w tym roku splajtuje.

 

Gdzie tkwi tajemnica sukcesu firmy A?

Odpowiedź jest prosta. Ta różnica to ludzie pracujący w tych firmach.

W firmie B, gdzie pracownicy są słabo umotywowani do pracy, panuje „ciężka” atmosfera, narastają konflikty pomiędzy działami a wszystko to odbija się na poziomie obsługi, jaki otrzymuje klient.

W firmie A natomiast to zgrany zespół wszystkich działów, mający jeden cel nadrzędny:

Z A D O W O L E N I E   KLIENTA

 

Cel ten nie jest wcale łatwy do zrealizowania. Klienci w dzisiejszych czasach stają się bardzo wymagający. Mają przecież w czym wybierać. Czasy, gdy klienci stawali w kolejkach i musieli prosić się o określony produkt bezpowrotnie minęły. Pracownicy firmy A doskonale zdają sobie z tego sprawę i podporządkowali całą swoją pracę właśnie zadowoleniu klienta, aby uczynić go tym, co dla każdej firmy jest największym skarbem, czyli lojalnym klientem, klientem, który nie zmieni dostawcy, bo wie, że tylko w firmie A może liczyć na doskonałą obsługę, a nawet, jeśli występują problemy z realizacją jego zamówienia, jest on o tym szybko informowany i wspólnie z pracownikami firmy A (z Paniami, do których już się przyzwyczaił, a nawet polubił) znajduje najlepsze rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Klient firmy A czuje, że jest bardzo ważnym klientem dla tej firmy.

Kim jest dla mnie KLIENT?

KLIENT TO:

  • moje pieniądze,
  • mieszkanie i wakacje,
  • szkoła moich dzieci,
  • nowy komputer,
  • MOJA PRZYSZŁOŚĆ.

Zapamiętaj!

  

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.  

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter. 

Zostaw swojego e-maile na  vidi.superszkolenia.pl

   

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA CZY MIT?
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych [...]
Zobacz wpis
ZAMIAST KREOWAĆ POTRZEBY WYCIĄGNIJ JE Z KLIENTA! BADANIE POTRZEB KLUCZEM DO DOBREJ SPRZEDAŻY
Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym [...]
Zobacz wpis
TYPOLOGIA KLIENTÓW – JAK SIĘ DOPASOWAĆ?
Handlowcy spotykają w swojej pracy wielu klientów. Jak to jest, że czasem bardzo szybko znajdują z klientem „wspólny język”, gdy innym razem zupełnie im [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.