Klient nasz pan, czyli co można zyskać dzięki wysokiej jakości obsługi

Opublikowane 2 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy?

 

Dziś, w dobie ogromnej konkurencji najważniejsze stały się sprawy, do których jeszcze do niedawna nikt nie przywiązywał uwagi.


Wyobraź sobie dwie firmy A i B sprzedają produkty, które niewiele się różnią, a jeśli się różnią to klient i tak nie jest w stanie tego samodzielnie stwierdzić. Produkty te mają nie tylko zbliżoną jakość, lecz także podobną cenę. Pomimo tych podobieństw firma A z roku na rok zwiększa swoje obroty, przybywa jej klientów podczas gdy firma B prawdopodobnie w tym roku splajtuje.

 

Gdzie tkwi tajemnica sukcesu firmy A?

Odpowiedź jest prosta. Ta różnica to ludzie pracujący w tych firmach.

W firmie B, gdzie pracownicy są słabo umotywowani do pracy, panuje „ciężka” atmosfera, narastają konflikty pomiędzy działami a wszystko to odbija się na poziomie obsługi, jaki otrzymuje klient.

W firmie A natomiast to zgrany zespół wszystkich działów, mający jeden cel nadrzędny:

Z A D O W O L E N I E   KLIENTA

 

Cel ten nie jest wcale łatwy do zrealizowania. Klienci w dzisiejszych czasach stają się bardzo wymagający. Mają przecież w czym wybierać. Czasy, gdy klienci stawali w kolejkach i musieli prosić się o określony produkt bezpowrotnie minęły. Pracownicy firmy A doskonale zdają sobie z tego sprawę i podporządkowali całą swoją pracę właśnie zadowoleniu klienta, aby uczynić go tym, co dla każdej firmy jest największym skarbem, czyli lojalnym klientem, klientem, który nie zmieni dostawcy, bo wie, że tylko w firmie A może liczyć na doskonałą obsługę, a nawet, jeśli występują problemy z realizacją jego zamówienia, jest on o tym szybko informowany i wspólnie z pracownikami firmy A (z Paniami, do których już się przyzwyczaił, a nawet polubił) znajduje najlepsze rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Klient firmy A czuje, że jest bardzo ważnym klientem dla tej firmy.

Kim jest dla mnie KLIENT?

KLIENT TO:

  • moje pieniądze,
  • mieszkanie i wakacje,
  • szkoła moich dzieci,
  • nowy komputer,
  • MOJA PRZYSZŁOŚĆ.

Zapamiętaj!

  

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.  

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter. 

Zostaw swojego e-maile na  vidi.superszkolenia.pl

   

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Koniec ery przeciętnych sprzedawców?
Tradycyjna sprzedaż często przypomina monolog. Sprzedawca zachwala swój produkt, a klient słucha. Bardziej rozwinięta forma sprzedaży, to rozmowa dwóch stron oparta na potrzebach i [...]
Zobacz wpis
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w [...]
Zobacz wpis
JAK OBUDZIĆ POTENCJAŁ U HANDLOWCÓW? (zwiększenie sprzedaży)
Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości. Dzięki temu dział sprzedaży osiąga [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.