Po co handlowcom szkolenia?

Opublikowane 20 kwietnia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Wielu przedsiębiorców uważa, że szkolenia z technik sprzedaży, budowania relacji czy obsługi klienta to zbędny element w pracy handlowca.



To tak, jakby odstawić samochód do mechanika, który nie jest w swoim fachu wykształcony. Jest np. weterynarzem, ale postanowił naprawić samochody, niby coś tam wie - jak robić, ale nie ma w tym kierunku wiedzy i nie zna technik oraz narzędzi pracy. Wie, że ma naprawić samochód, ale czy zdoła to zrobić, mając TYLKO CHĘCI CZY NIE BRAKUJE MU NARZĘDZI I WIEDZY JAK POSTĄPIĆ.




To tak, jakby dać handlowcowi produkt, opowiedzieć mu jak działa i wysłać do klientów z hasłem przewodnim: SPRZEDAWAJ.

Są handlowcy, którzy jakoś poradzą sobie z tym zadaniem metodą prób i błędów, ale są to jednostki. Po omacku próbują; czasem się im udaje a częściej nie. To rodzi frustracje i powoduje stres.


Dlaczego ?

  • Bo nie wiedzą jak to robić.
  • Jak pozyskać klienta.
  • Badać jego potrzeby.
  • Zaspokajać jego potrzeby produktem, który oferuje.
  • Jak przeprowadzić rozmowę handlową.
  • Budować relacje z Klientem.




PO PROSTU BRAK MU NARZĘDZI PRACY.

Sprzedaż to wymagające zajęcie. Wymaga czasu i odpowiednich umiejętności, narzędzi pracy.

Wielu umiejętności handlowcy po prostu mogą się nauczyć i wytrenować!

A zdobyta i wdrożona wiedza zapewne przyniesie im wymierne korzyści.

Proszę pomyśleć - jeśli tylko sprzedawcy zwiększą w ciągu roku sprzedaż o 15%, stosując poznane techniki sprzedaży, to inwestycja w szkolenie jest bardzo opłacalna.

Dział handlowy jest siłą napędową firmy. Ważne są umiejętności handlowców, aby mogli skutecznie działać.

Każdy handlowiec, w firmie aby działać skutecznie powinien stale doskonalić swoje umiejętności i techniki pracy przez szkolenia. Umiejętność sprzedaży jest jedną z najważniejszych na rynku.

Jeśli masz handlowców, to ich zadaniem jest sprzedaż twoich produktów a zadaniem pracodawcy jest dać mu narzędzia do pracy, aby mógł działać skutecznie.

Warsztatowe szkolenia, gdzie ćwiczą swoje umiejętności i wdrażają techniki sprzedaży oraz obsługi Klientów, to niezbędne minimum, które warto im zapewnić aby ich sprzedaż rosła i się rozwijała; aby czuli się zmotywowani do pracy i czuli, że ich działania mają sens i skutek.



Pracodawco, zapewnij swoim pracownikom szkolenia, aby działali na chwałę Twoją i firmy :)




 

POLECAMY KSIĄŻKĘ

Społecznościowy BOOM.

7dddf93b9e842cad01f7052139fada97,spboom

   

Opis książki

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału

  • Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
  • Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
  • Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
  • Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
  • Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!

W sieci nieskończonych możliwości

Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.

  • Nadszedł czas, by przyspieszyć!
  • To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
  • Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!

Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!

Fragment książki dostępny pod linkiem poniżej zapraszamy do lektury:

>>>KLIKNIJ TUTAJ


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Handlowiec może zwiększyć sprzedaż oraz realizacje zamówień, dzięki kilku technikom, które zaprezentujemy w niniejszym artykule. Te małe zachęty mogą być tym, czego potrzebujesz, aby [...]
Zobacz wpis
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne [...]
Zobacz wpis
"JA" HANDLOWIEC
Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.