Sprawdzanie Lojalności Klienta

Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu. Był tak mały, że aby dosięgnąć aparatu musiał wdrapać się na skrzynkę z coca-colą. Wreszcie wystukał siedem numerów telefonu. Właściciel chcąc nie chcąc przysłuchiwał się rozmowie, bo w sklepie było całkiem pusto.

Chłopiec powiedział do osoby, która odebrała telefon:

  • Proszę Pani, chciałbym zaoferować pani strzyżenie trawnika.

Kobieta odpowiedziała:

  • Ja już mam kogoś, kto strzyże mój trawnik.
  • Ale ja mogę to zrobić za połowę ceny, o połowę taniej niż pani teraz płaci ... – powiedział chłopiec

Kobieta odpowiedziała, że jest zupełnie zadowolona z tej osoby, która troszczy się o jej trawnik w tej chwili ....
Chłopiec był wytrwały i zaoferował:

  • Proszę Pani, ja nawet pozamiatam pani ścieżki i chodnik, tak, że w niedzielę będzie mieć pani najładniejszy trawnik i ścieżki w całym Chapel Hill w Północnej Karolinie...

Kobieta znów odpowiedziała, że nie potrzebuje pomocy.
Z tajemniczym uśmiechem na twarzy, chłopiec odwiesił słuchawkę i zszedł ze skrzynki z coca-colą. Właściciel sklepu, dość poruszony przebiegiem tej rozmowy podszedł do niego i powiedział:

  • Ja mogę zaoferować ci pracę u siebie

Chłopiec jednak odpowiedział:

  • Nie dziękuję – ja już mam pracę. Właśnie sprawdziłem, że mogę na nią naprawdę liczyć.

Nawet jeśli nie jesteś w biznesie – ty także masz swojego „klienta”. A jeśli masz klienta, masz także sporo konkurencji.

Czy twój klient jednak potrafi się oprzeć takim pokusom konkurencji?


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
SKUTECZNE NEGOCJACJE - KLUCZOWE ZASADY UDANYCH ROZMÓW
Negocjacje kojarzone są z procesem sprzedaży, rozmową z klientem, czy rolą przedstawiciela handlowego. Osiągnięcie porozumienia jest jednak nieodłącznym elementem wielu relacji biznesowych, zarówno w [...]
Zobacz wpis
JAK OBUDZIĆ POTENCJAŁ U HANDLOWCÓW? (zwiększenie sprzedaży)
Do podstawowych zadań kierownika sprzedaży należy zwiększenie wydajności zespołu i zadbanie o to, by wykorzystał on maksimum swoich możliwości. Dzięki temu dział sprzedaży osiąga [...]
Zobacz wpis
Gorące techniki telefonowania „na zimno”
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.