Sprawdzanie Lojalności Klienta

Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu. Był tak mały, że aby dosięgnąć aparatu musiał wdrapać się na skrzynkę z coca-colą. Wreszcie wystukał siedem numerów telefonu. Właściciel chcąc nie chcąc przysłuchiwał się rozmowie, bo w sklepie było całkiem pusto.

Chłopiec powiedział do osoby, która odebrała telefon:

  • Proszę Pani, chciałbym zaoferować pani strzyżenie trawnika.

Kobieta odpowiedziała:

  • Ja już mam kogoś, kto strzyże mój trawnik.
  • Ale ja mogę to zrobić za połowę ceny, o połowę taniej niż pani teraz płaci ... – powiedział chłopiec

Kobieta odpowiedziała, że jest zupełnie zadowolona z tej osoby, która troszczy się o jej trawnik w tej chwili ....
Chłopiec był wytrwały i zaoferował:

  • Proszę Pani, ja nawet pozamiatam pani ścieżki i chodnik, tak, że w niedzielę będzie mieć pani najładniejszy trawnik i ścieżki w całym Chapel Hill w Północnej Karolinie...

Kobieta znów odpowiedziała, że nie potrzebuje pomocy.
Z tajemniczym uśmiechem na twarzy, chłopiec odwiesił słuchawkę i zszedł ze skrzynki z coca-colą. Właściciel sklepu, dość poruszony przebiegiem tej rozmowy podszedł do niego i powiedział:

  • Ja mogę zaoferować ci pracę u siebie

Chłopiec jednak odpowiedział:

  • Nie dziękuję – ja już mam pracę. Właśnie sprawdziłem, że mogę na nią naprawdę liczyć.

Nawet jeśli nie jesteś w biznesie – ty także masz swojego „klienta”. A jeśli masz klienta, masz także sporo konkurencji.

Czy twój klient jednak potrafi się oprzeć takim pokusom konkurencji?


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Co wyróżnia dobrych handlowców?
Co różni najlepszych handlowców, od tych przeciętnych i jak znaleźć się wśród 25% najlepszych? Przeczytaj artykuł, wprowadź niezbędne zmiany i stań się jednym z [...]
Zobacz wpis
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi [...]
Zobacz wpis
Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej
Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.