Sprawdzanie Lojalności Klienta

Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca

Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu. Był tak mały, że aby dosięgnąć aparatu musiał wdrapać się na skrzynkę z coca-colą. Wreszcie wystukał siedem numerów telefonu. Właściciel chcąc nie chcąc przysłuchiwał się rozmowie, bo w sklepie było całkiem pusto.

Chłopiec powiedział do osoby, która odebrała telefon:

  • Proszę Pani, chciałbym zaoferować pani strzyżenie trawnika.

Kobieta odpowiedziała:

  • Ja już mam kogoś, kto strzyże mój trawnik.
  • Ale ja mogę to zrobić za połowę ceny, o połowę taniej niż pani teraz płaci ... – powiedział chłopiec

Kobieta odpowiedziała, że jest zupełnie zadowolona z tej osoby, która troszczy się o jej trawnik w tej chwili ....
Chłopiec był wytrwały i zaoferował:

  • Proszę Pani, ja nawet pozamiatam pani ścieżki i chodnik, tak, że w niedzielę będzie mieć pani najładniejszy trawnik i ścieżki w całym Chapel Hill w Północnej Karolinie...

Kobieta znów odpowiedziała, że nie potrzebuje pomocy.
Z tajemniczym uśmiechem na twarzy, chłopiec odwiesił słuchawkę i zszedł ze skrzynki z coca-colą. Właściciel sklepu, dość poruszony przebiegiem tej rozmowy podszedł do niego i powiedział:

  • Ja mogę zaoferować ci pracę u siebie

Chłopiec jednak odpowiedział:

  • Nie dziękuję – ja już mam pracę. Właśnie sprawdziłem, że mogę na nią naprawdę liczyć.

Nawet jeśli nie jesteś w biznesie – ty także masz swojego „klienta”. A jeśli masz klienta, masz także sporo konkurencji.

Czy twój klient jednak potrafi się oprzeć takim pokusom konkurencji?


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi [...]
Zobacz wpis
Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej
Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych [...]
Zobacz wpis
Sprzedaż - mity a rzeczywistość
Dostrzeżono, że najlepsi często sprzedają 10 razy więcej niż przeciętna. [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.