Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Obsługa Trudnego Klienta

Superszkolenia Szkolenia zdalne Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie zdalne: OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA pokaże jak sobie radzić z klientami i prowadzić profesjonalną obsługę ważnych klientów. 



Jak komunikować się w trudnych sytuacjach, by klient był zadowolony, a pracownik wiedział jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta?

Jak wdrożyć najlepsze standardy obsługi klienta?

Jak komunikować się w zdalnie i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami?



Twoi pracownicy poznają techniki pracy i dowiedzą się jak:


  • zwiększyć jakości obsługi klientów
  • skutecznie wykorzystywać rozmowę z drugim człowiekiem, by zbudować relację i znaleźć rozwiązanie dobre dla obu stron
  • budować wizerunek profesjonalnej firmy i jej pracowników
  • zmniejszyć poziomu stresu
  • zwiększyć zadowolenie z wykonywanej pracy

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z roszczeniowym klientem, jak rozmawiać w chwili zdenerwowania. 


Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.


Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 


ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia PONIŻEJ  



Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

19 Maja 2021
Szkolenie zdalne

Cena

690 zł/os. +23% VAT

Druga i kolejne osoby zapisane na szkolenie - 100 zł taniej!

Dodatkowe informacje

 Szkolenie on-line odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 
Uczestnicy biorą aktywny udział w szkoleniu, widzą się i słyszą wzajemnie, oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia, mogą komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. 

➡ Czas trwania: od 9.00 do 16.00  (6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem)

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie radzić sobie z trudnym klientem?


  • Szablon: odpieranie obiekcji techniką P.I.W. - skuteczny schemat działania (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów 294 zł 

Zgłoszenie udziału

Udział w szkoleniu zdlanym można zgłosić tylko przy pomocy formularza on-line.

Program szkolenia

PSYCHOLOGIA OBSŁUGI KLIENTA
  • Badania rynku - istotne fakty.
  • Filozofia sprzedaży.
  • Profesjonalna firma, czyli jaka?
  • Kiedy klienci zrywają współpracę?
OBSŁUGA KLIENTA - czego oczekuje rynek?
  • Rosnące oczekiwania klientów.
  • Skuteczny pracownik - najważniejsze kompetencje.
  • Kontakt z klientem - rodzaje, narzędzia, skuteczność.
TRUDNY KLIENT
  • Kim jest trudny klient?
  • Kiedy klient staje się „trudny”?
  • Radzenie sobie z trudnym klientem.
  • 5 typów trudnego klienta.
  • Kilka dobrych rad - sprawdzone techniki.
  • Krzywa emocji w czasie.
  • Nakierowanie na rozwiązania.
ZASADY KOMUNIKACJI TELEFONICZNEJ I E-MAIL
  • Wytyczne zachowań.
  • Zasady telefonowania.
  • Zasady korespondencji e-mail.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl