Jak komunikować się w trudnych sytuacjach, by klient był zadowolony, a pracownik wiedział jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta?
Jak wdrożyć najlepsze standardy obsługi klienta?
Jak komunikować się w zdalnie i prowadzić rozmowy telefoniczne z klientami?
Twoi pracownicy poznają techniki pracy i dowiedzą się jak:
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z roszczeniowym klientem, jak rozmawiać w chwili zdenerwowania.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.
Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem.
ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia PONIŻEJ
Druga i kolejne osoby zapisane na szkolenie - 100 zł taniej!
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie radzić sobie z trudnym klientem?
Szablon: odpieranie obiekcji techniką P.I.W. - skuteczny schemat działania (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów 294 zł
Udział w szkoleniu zdlanym można zgłosić tylko przy pomocy formularza on-line.