Szkolenie Pozyskiwanie nowych klientów - PROSPECTING - sztuka nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego zainicjowania procesu sprzedaży.
Jeśli chcesz, by Twój dział sprzedaży systematycznie rozwijał bazę wartościowych klientów...
Jeśli chcesz, by handlowcy wiedzieli, jak skutecznie szukać i znajdować klientów B2B...
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak pozyskiwać wartościowych klientów...
...ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności pozyskiwania - prospectingu B2B – poszukiwania nowych klientów, nawiązywania kontaktów biznesowych i skutecznego inicjowania procesu sprzedaży.
Systematyczne i uporządkowane działania prospectingowe ułatwiają Twojej firmie realizację celów sprzedażowych. Efektem działań prospectingowych jest stworzenie nowych baz potencjalnych klientów poprzez poszukiwanie i selekcjonowanie kontaktów z grupy docelowej.
Twoi pracownicy dowiedzą się jak:
analizować i dobierać efektywne metody dotarcia do klientów i nawiązania z nimi kontaktu
precyzyjnie określać grupy potencjalnych i wartościowych klientów i nawiązywać z nimi kontakt
planować działania sprzedażowe, by osiągnąć postawione przed nami cele
zorganizować działania prospectingowe na potrzeby realizacji celów sprzedażowych
nie marnować szans sprzedażowych, przejmować klienta konkurencji
podejmować działania inicjujące i usprawniające relację, poznasz proces inicjowania sprzedaży
zaplanować działania prospectingowe
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jakie działania wprowadzić w plan swojego dnia/tygodnia, by skutecznie pozyskiwać nowych klientów.
Pokażemy, jak prowadzić aktywną sprzedaż – nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami, nie marnować szans sprzedażowych i przejmować klienta konkurencji.
Szkolenie skierowane do: pracowników biura obsługi klienta, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży osobom odpowiedzialnym za aktywne pozyskiwanie klientów, menadżerom i dyrektorom działów handlowych.
Czas trwania: 1 dzień - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.
Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem.
ZAPISZ PRACOWNIKÓW NA TO SZKOLENIE! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia PONIŻEJ
Druga i kolejne osoby zapisane na szkolenie - 100 zł taniej!
Szkolenie zdalne, on-line na żywo z trenerem.
Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w czasie szkolenia oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego.
Uczestnicy widzą i słyszą siebie wzajemnie. Biorą aktywny udział w szkoleniu. Ćwiczą i pracują w grupach oraz indywidualnie.
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
E-book "TECHNIKI SPRZEDAŻY U KLIENTÓW KLUCZOWYCH”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
Szablon, który pozwoli Ci określić Twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
KursBOOK: "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 488 zł
Udział w szkoleniu zdlanym można zgłosić tylko przy pomocy formularza on-line.