Jeśli chcesz, by Twój dział obsługi klienta radził sobie doskonale w trudnych i wymagających sytuacjach...
Jeśli chcesz wiedzieć, jak komunikować się ze zdenerwowanym klientem, jak załatwić reklamację czy umieć radzić sobie z zastrzeżeniami...
W czasie szkolenia Twoi pracownicy dowiedzą się, jak:
radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z obsługą klienta
rozmawiać ze zdenerwowanym czy wymagającym klientem
podnieść jakość rozmów, by trudny klient wyszedł zadowolony
radzić sobie z obiekcjami czy zarzutami
zmniejszyć poziom stresu
szybko i sprawnie rozwiązywać konflikty, gdy klient wyraża niezadowolenie
zwiększyć zadowolenie z pracy
Daj swoim pracownikom sprawdzone narzędzia i technik postępowania w trudnych sytuacjach. Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich działania związane z obsługą klienta będą profesjonalne, a poziom obsługi klienta znacznie wzrośnie.
Twoi pracownicy będą mniej zestresowani, bo będą wiedzieć, jak efektywnie i skutecznie działać. Poznają strategie działania i metody na trudne rozmowy z klientami.
Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).
W czasie szkolenia pokazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy z trudnym klientem, który jest niezadowolony, jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z roszczeniowym klientem, jak rozmawiać w chwili zdenerwowania.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.
WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ
Druga i kolejne osoby zapisane na szkolenie - 100 zł taniej!
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
Szablon: odpieranie obiekcji techniką P.I.W. - skuteczny schemat działania (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów 294 zł
Udział w szkoleniu zdlanym można zgłosić tylko przy pomocy formularza on-line.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89
Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.
Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!
Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.