Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

SKUTECZNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA - jak sprzedawać i prezentować produkty

Superszkolenia Szkolenia zdalne SKUTECZNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA - jak sprzedawać i prezentować produkty

Szkolenie SKUTECZNA SPRZEDAŻ TELEFONICZNA - jak sprzedawać i prezentować produkty pokazuje jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami.

Szkolenie dla działu handlowego, który chcą zdobywać nowych klientów przez telefon i generować sprzedaż u obecnych klientów, bez konieczności ciągłych wizyt.

Masz dość słuchania wymówek handlowców, że klient: nie jestem zainteresowany lub odkłada decyzję w czasie!

 

Handlowcy pracują ciężko, dzwonią, ale …nie mają rezultatów, jakich oczekujesz.

Brakuje im strategii w rozmowie telefonicznej i nie wiedzą jak zaciekawić klienta by chciał dalej rozmawiać.

 

Są świetnymi handlowcami, ale…nie wiedzą jak zdobyć klientów przez telefon.

 

Chcesz nauczyć ich telefonicznej sprzedaży, tak aby ilość zawartych transakcji gwałtownie wzrosła.

       

Celem warsztatów jest przygotowanie handlowców do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych prowadzonych zdalnie. 

       

W czasie szkolenia pokazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Pokazujemy krok po kroku,  w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną. Szkolenie wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu i przygotuje handlowców do tej formy aktywność.

Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, handlowcy zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Warsztat odpowie też na podstawowe pytania o strategię - Jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? Dzięki szkoleniu i nowym technikom i metodom pracy TWOI HANDLOWCY ZWIĘKSZĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ.

Twoi Handlowcy dowiedzą się:

  • Jak dzwonić do klientów, by chcieli z nami rozmawiać?

  • Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?

>  

Dowiedzą się jak być profesjonalnym handlowcem i sprzedawać przez telefon, dobrze reprezentując firmę, dbając o jej wizerunek.

Dowiedzą się jak przygotować się do rozmowy, od czego zacząć by klient chciała dalej rozmawiać.

Dowiedzą się, od czego zacząć rozmowę by nie usłyszeć: nie dziękuję, nie jestem zainteresowany, mam już swojego dostawcę itp

Dowiedzą się jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż.

DOWIEDZĄ SIĘ RÓWNIEŻ JAK:  

prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić

jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta

kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu

skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”

przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie

skutecznie finalizować transakcje

   

 

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.   

   

Czas trwania: 1 dzień - 6 godzin szkoleniowych plus 2 godziny konsultacji z trenerem.

 

Szkolenie skierowane doosób pracujący z telefonem, call center, pracowników bok,  telemarketerów, osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca. 

         

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

       

   

 

 

 

 


SKORZYSTAJ! WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin szkolenia PONIŻEJ  

 

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Druga i kolejne osoby zapisane na szkolenie - 100 zł taniej!

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 488 zł 

Zgłoszenie udziału

Udział w szkoleniu zdlanym można zgłosić tylko przy pomocy formularza on-line.

Program szkolenia

Komunikacja w relacji Klient/ sprzedawca
  • Jak przekazywać informacje przez telefon.
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).
Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej
  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
  • Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Rozpoznanie potrzeb.
  • Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?
Prezentacja oferty
  • Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup.
Wyjaśnianie obiekcji
  • Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać.
Sposoby na odmowę w telesprzedaży
  • Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży.
Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży
  • Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży.
Błędy w rozmowach telefonicznych
  • Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż.
  • Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
  • Jak i dlaczego powstają oraz jak sobie z nimi radzić?

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Kliknij w przycisk powyżej, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.