Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Superszkolenia Szkolenia zdalne SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Szkolenie Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać? to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik by byś efektownym w działaniu. Jeśli masz za zadanie zdobywać klientów i realizować plany sprzedażowe, a swoje działania chcesz oprzeć na sprzedaży doradczej, to świetnie trafiłeś.


Pokazujemy, jak nie walczyć ceną! Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu. Jeśli masz dość rozdawania rabatów to sprawdź jak możemy Ci pomóc.

Pokazujemy, że cena nie jest najważniejsza w sprzedaży, tylko Twój sposób działania.   

    >>Zgłoś udział    


Masz dość słuchania wymówek, że klienta: nie jestem zainteresowany lub odkładania decyzję w czasie! Chcesz wiedzieć jak sobie z tym poradzić?

Chcesz, by sprzedaż była systematyczna i stale rosła…chcesz realizować swoje cele sprzedażowe. 

Chcesz działać mądrze i dobrze wykorzystywać swój czas pracy, aby realizować ambitne cele sprzedażowe.

 

NA PRAKTYCZNY WARSZTAT, gdzie:

Dowiesz się, jak stworzyć STRUKTURĘ działań sprzedażowych, która realnie rozwiąże problem klienta i nie konkurować ceną.

Dowiesz się jak budować relację i pobudzać potrzeby klientów, dzięki zaangażowaniu i odpowiednim pytaniom. Sprzedaż doradcza.

Poznasz sprawdzony procesy sprzedaży produktów i usług, aby sprzedawać pomimo trudnego rynku i innych tego typu wymówek Klientów.

Dowiesz się jak działać by pozyskiwać więcej klientów, tak aby ilość zawartych transakcji wzrosła. Dowiesz się jak nie walczyć ceną.

 

Dowiesz się jak budować wartość i sprzedawać, aby nie rozdawać rabatów.

Dowiesz się co robić i jak działać by klient nie odkładał decyzji w nieskończoność.

Dowiesz się, od czego zacząć rozmowę by nie usłyszeć: nie dziękuję, nie jestem zainteresowany! Mam już swojego dostawcę itp

Dowiesz się jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż.


PROWADZĄCY:


PIOTR JANKOWSKI - trener z dużym doświadczeniem biznesowym zebranym w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, technik sprzedaży, budowania efektywnej ścieżki współpracy z klientem. Piotr, jako praktyk, przekazuje sprawdzoną wiedzę z charakterystycznym sobie poczuciem humoru i lekkością w opowiadaniu historii. Na praktycznych przykładach i realnych sytuacjach pokazuje, jak stosować poznane techniki, jak prezentować produkt mówiąc językiem korzyści, jak radzić sobie z obiekcjami czy finalizować transakcje. Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu.

Najlepsze praktyki i doświadczenia stanowią kluczowe elementy szkoleń dedykowanych dla ludzi zajmujących się sprzedażą na co dzień. Siła 25 lat praktyki to wyróżnik, który stanowi zdecydowaną wartość dla uczestników szkoleń. W ich zakres wchodzą, m.in: praca z trudnym klientem, sprzedaż w sektorze bankowym, strategie skutecznej sprzedaży, negocjacje handlowe, standardy profesjonalnej obsługi klienta, finalizacja sprzedaży, budowanie wartości produktu/usługi/firmy, upselling i crosselling.


 

Kliknijhttps://superszkolenia.pl/zgloszenie-online,aby zgłosić udział w szkoleniu.



DOWIESZ SIĘ RÓWNIEŻ JAK:  

prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić

jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta, by cena nie miała znaczenia.

kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu

skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”

    przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie

    skutecznie finalizować transakcje

       

     

    Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.  Warsztat i ćwiczenia pokażą jak działać, by cena nie była najważniejsza.

       


     

    OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

       

     

     

     

       

    Poznasz techniki pracy:

    badania potrzeb klienta odkrywające prawdziwe potrzeby klienta

     prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta, tak by cena była mała ważna.

     prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,

     skutecznego obalania obiekcji jak „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”,

     kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.


       

    Dzięki temu, że zastosują sprawdzone narzędzia w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania. 

    Dostaniesz narzędzia do pracy, by działać skutecznie i realizować cele. Wzmocnisz kompetencje i umiejętność, by osiągnąć  plany sprzedażowe.

       

    Kliknijhttps://superszkolenia.pl/zgloszenie-online, aby zgłosić udział w szkoleniu.



    OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

     

     

     

     

     

    Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

    Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami. 

    Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
    Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
    Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.
    Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

       

    Teraz szkolenia zdalne, on-line, na żywo WYBIERZ ODPOWIEDNI TERMIN  


    Opinie uczestników tego szkolenia

    Liliana
    Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
    Patrycja
    Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
    Paweł z Warszawy
    Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
    Dominika
    Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
    Emilia z Krakowa
    Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
    Ewelina
    Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
    Monika
    W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
    Grzegorz
    Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
    Dominik
    Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
    Marcin
    Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

    Terminy szkolenia

    22-23 Września 2022
    Szkolenie zdalne

    Cena

    1 690 zł/os. +23% VAT

    Druga i kolejne osoby zapisane na szkolenie - 100 zł taniej!

    Cena zawiera

    Konsultacje z ekspertem VIDI
    Materiały szkoleniowe
    Certyfikat szkolenia
    Pomoc i doradztwo

    Bonusy w cenie szkolenia

    Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

    • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

    • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

    • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

    • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


    Łączna wartość bonusów: 488 zł 


    Zgłoszenie udziału

    Udział w szkoleniu zdlanym można zgłosić tylko przy pomocy formularza on-line.

    Program szkolenia

    ETAPY ROZMOWY Z KLIENTEM
    • Struktura rozmowy.
    • Błędy podczas rozmów.
    • Jak telefonować?
    • Najważniejsze zasady w rozmowie bezpośredniej i telefonicznej.
    KOMUNIKACJA KLIENTEM
    • Jak mówić, by nie brzmieć jak kiepski telemarketer- czyli modulacja ton głosu.
    • Unikanie negatywnych słów i zwrotów.
    OTWARCIE ROZMOWY
    • Od czego zacząć rozmowę?
    • Skuteczne otwarcie - jak przykuć uwagę klienta.
    • Zasada 15 sekund - jak mówić językiem wartości dla klienta.
    SONDOWANIE KLIENTA- jak zadawać pytania, by klient nawiązać rozmowę?
    • Sztuka zadawania właściwych pytań
    • Badanie potrzeb klienta
    • Diagnoza przekonań do produktu/usługi/firmy
    • Diagnoza doświadczeń klienta z produktem/usługą/konkurencją
    ZDALNE KANAŁY POZYSKIWANIA KLIENTÓW
    • Gdzie szukać klientów?
    • Pierwszy mail - jak przygotować treść i nagłówek?
    PRZYGOTOWANIE SCENARIUSZA ROZMOWY Z KLIENTEM oraz PIERWSZEGO MAILA
    • Praca indywidualna na przygotowanym szablonie - każdy z uczestników projektuje schemat rozmowy z klientem
    • Każdy uczestnik przygotowuje pierwszy mail
    PREZENTACJA
    • W poszukiwaniu argumentów
    • 4 ASY sprzedawcy
    • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy
    ANALIZA SPRZEDAŻY
    • Powody wyboru mojej oferty
    • Na co zwracać uwagę?
    JĘZYK KORZYŚCI
    • Zastosowanie języka korzyści
    • Cecha - Zaleta - Korzyść
    CENA CZYNI CUDA?
    • Kiedy klient wybiera niższą cenę?
    • Konkurencja to nie problem.
    • Obrona ceny.
    OBIEKCJE I ZAMKNIĘCIE
    • Typowe obiekcje i reakcje
    • Kontraktowanie klienta
    • Finalizacja transakcji
    SESJA Z TRENEREM
    • Indywidualne rozmowy z uczestnikami
    • Sesja pytań do trenera

    Program partnerski VIDI

    Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
    Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
    Szczegóły programu

    Kontakt

    ul. P. Skargi 6B

    44-337 Jastrzębie-Zdrój

    NIP: 651-102-47-89

    Formularz kontaktowy

    Proszę podać imię i nazwisko
    Proszę podać telefon kontaktowy
    Proszę podać adres e-mail
    Proszę wpisać treść wiadomości
    Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
    © VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
    Realizacja WirtuoziKodu.pl