Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Superszkolenia Szkolenia zdalne SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Szkolenie zdalne Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać? to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik w pracy każdego handlowca.





 Jeśli chcesz, by Twój dział handlowy działał jak sprawna maszyna i systematycznie realizował cele sprzedażowe....

 Jeśli chcesz, by Twoja sprzedaż była systematyczna i stale rosła…




Twoi handlowcy poznają takie techniki pracy:


badania potrzeb klienta,

 prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta,

 prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,

 skutecznego obalania obiekcji jak „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”,

 kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.



Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania. 

Zapisz swoich handlowców na szkolenie! Daj im narzędzia do pracy, by mogli działać skutecznie i realizować cele. 








Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.   


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.



Szkolenie odbywa się w Twoim biurze lub domu w wirtualnej sali szkoleniowej, na żywo z trenerem. 


WYBIERZ TERAZ odpowiedni dla siebie termin PONIŻEJ  



Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

28-29 Stycznia 2021
Szkolenie zdalne
25-26 Lutego 2021
Szkolenie zdalne
25-26 Marca 2021
Szkolenie zdalne

Cena

1 290 zł/os. +23% VAT

Druga i kolejne osoby zapisane na szkolenie - 100 zł taniej!

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 488 zł 

💎Ile zyskasz na swojej większej sprzedaży.  Pomyśl, jak wzrośnie Twoja sprzedaż, jak wdrożysz poznane techniki. Koszt udziału zwróci Ci się już przy pierwszych nowo pozyskanych Klientach.

Jeśli w Twojej głowie pojawiła się myśl: "Nie mogę sobie na to pozwolić". To pewnie dlatego, że za mało sprzedajesz i zarabiasz.  Pomyśl, ile może zyskać, sprzedając łatwiej i więcej. Jak skuteczny może być Twój zespół handlowców? Wiesz, że mogą więcej. Już dziś pomyśl, ile możesz zyskać i zapisz się na szkolenie.

Zgłoszenie udziału

Udział w szkoleniu zdlanym można zgłosić tylko przy pomocy formularza on-line.

Program szkolenia

ETAPY ROZMOWY Z KLIENTEM
  • Struktura rozmowy.
  • Błędy podczas rozmów.
  • Jak telefonować?
  • Najważniejsze zasady w rozmowie bezpośredniej i telefonicznej.
KOMUNIKACJA KLIENTEM
  • Jak mówić, by nie brzmieć jak kiepski telemarketer- czyli modulacja ton głosu.
  • Unikanie negatywnych słów i zwrotów.
OTWARCIE ROZMOWY
  • Od czego zacząć rozmowę?
  • Skuteczne otwarcie - jak przykuć uwagę klienta.
  • Zasada 15 sekund - jak mówić językiem wartości dla klienta.
SONDOWANIE KLIENTA- jak zadawać pytania, by klient nawiązać rozmowę?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań
  • Badanie potrzeb klienta
  • Diagnoza przekonań do produktu/usługi/firmy
  • Diagnoza doświadczeń klienta z produktem/usługą/konkurencją
ZDALNE KANAŁY POZYSKIWANIA KLIENTÓW
  • Gdzie szukać klientów?
  • Pierwszy mail - jak przygotować treść i nagłówek?
PRZYGOTOWANIE SCENARIUSZA ROZMOWY Z KLIENTEM oraz PIERWSZEGO MAILA
  • Praca indywidualna na przygotowanym szablonie - każdy z uczestników projektuje schemat rozmowy z klientem
  • Każdy uczestnik przygotowuje pierwszy mail
PREZENTACJA
  • W poszukiwaniu argumentów
  • 4 ASY sprzedawcy
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy
ANALIZA SPRZEDAŻY
  • Powody wyboru mojej oferty
  • Na co zwracać uwagę?
JĘZYK KORZYŚCI
  • Zastosowanie języka korzyści
  • Cecha - Zaleta - Korzyść
CENA CZYNI CUDA?
  • Kiedy klient wybiera niższą cenę?
  • Konkurencja to nie problem.
  • Obrona ceny.
OBIEKCJE I ZAMKNIĘCIE
  • Typowe obiekcje i reakcje
  • Kontraktowanie klienta
  • Finalizacja transakcji
SESJA Z TRENEREM
  • Indywidualne rozmowy z uczestnikami
  • Sesja pytań do trenera

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl