Techniki sprzedaży w pigułce

tel. 32 470 11 75                                   Terminy szkolenia i karta zgłoszenia poniżej.

Tobie Też zdarzyło się nie osiągnąć celu? Gdy klienci nie chcą z Tobą rozmawiać i masz wrażenie, że „walisz głową w mur”, nie dostajesz odpowiedzi na wysyłane oferty handlowe, a słowo „sprzedaż” przyprawia Cię o gęsią skórkę? To szkolenie jest dla Ciebie ! To praktyczne szkolenie po którym od razu zarabiasz!

Szkolenie otwarte „Techniki sprzedaży w pigułce ” skierowane jest do wszystkich osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe. Dedykowane jest dla działów handlowych i działów sprzedaży. Zapraszamy na nasze szkolenie osoby, które mają kontakt z klientem, bez względu na to, czy aktywnie pozyskują klientów, czy zajmują się obsługą klienta.

Aby sprzedać musisz zbadać potrzeby klienta. Powinieneś posiadać sprawdzone sposoby na złożenie oferty handlowej i wiedzieć jak klienta przekonać do zakupu u Ciebie, a nie u konkurencji. Zamiast sprzedawać znajdź potrzebę klienta i spełnij są, budując u klienta potrzebę zakupu.

Uczestnicy naszych szkoleń zwiększają dzięki niemu swoje obroty, poszerzają portfolio klientów i mają niesamowitą satysfakcję z pracy, która staje się ich pasją. Pamiętaj pieniądze zarabia się sprzedając.

Korzyści dla CIEBIE

nauczysz się unikalnych i nowoczesnych metod sprzedaży
poznaj skuteczne techniki zamykania sprzedaży
 zwiększysz swoją perswazję, a Twoja skuteczność znacznie wzrośnie
 dowiesz się jak sobie radzić z obiekcjami klienta
 poznasz skuteczne metody prezentacji swojej oferty
 wzbudzaj zainteresowanie klientów
 stań się mistrzem sprzedaży

Nawet jeśli już wydaje Ci się, że całkiem dobrze sprzedajesz, pamiętaj możesz być jeszcze lepszy! Nauczyć się, jak sprawić aby Twoja sprzedaż EKSPLODOWAŁA!

Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów

Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)

Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.

Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.

Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.

Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.

Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...

Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji. 

Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe. 

Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami  

Terminy i miejsca

  • 28 Września 2017

    Katowice

  • 18 Października 2017

    Warszawa

  • 7 Listopada 2017

    Wrocław

  • 15 Listopada 2017

    Warszawa

  • 5 Grudnia 2017

    Kraków

  • 15 Grudnia 2017

    Warszawa

Cena

790 zł/os. +23% VAT

Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 790,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 890,00 zł netto/os + 23% VAT 
II , III i IV osoba z firmy - 690,00 netto + 23% VAT
Standardowa cena 990,00 zł netto +23 %VAT
Klient PREMIUM -
590,00 zł netto+ 23% VAT *szczegóły 32 470 11 75

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI

Materiały szkoleniowe

Certyfikat szkolenia

Pomoc i doradztwo

2x przerwa kawowa

1x smaczny obiad

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

poznanie sprawdzonych technik sprzedaży

doskonalnie prezentacji produktu lub usługi, aby Klient sam chciał ją kupić

zdolność argumentowania, czyli jak uzyskać przewagę swojego produktu nad konkurencją

radzenie sobie z obiekcjami oraz zastrzeżeniami klienta

umiejętność skutecznego domykania sprzedaży

Cel szkolenia

  • Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze skutecznymi technikami sprzedaży. Nabycie umiejętności przeprowadzania efektywnych rozmów handlowych z budowaniem relacji i prezentowaniem wartości dla Klienta.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie