Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Profesjonalna obsługa trudnego klienta

Szkolenie Profesjonalna obsługa trudnego klienta pokazuje Twoim pracownikom, jak komunikować się w trudnych sytuacjach, by klient
wyszedł zadowolony, a pracownik wiedział jak radzić sobie ze stresem związanym z obsługą trudnego klienta.
  


Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Pokażemy Twojemu zespołowi, jak radzić sobie obsługą klienta, który jest roszczeniowy, wrzeszczy, czy też ma duże wymagania. Szkolenie PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA pokaże skuteczne techniki obsługi klienta i radzenia sobie z jego obiekcjami czy zastrzeżeniami.



Jeśli chcesz, by Twój dział obsługi klienta radził sobie doskonale w trudnych i wymagających sytuacjach...

Jeśli chcesz wiedzieć, jak komunikować się ze zdenerwowanym klientem, jak załatwić reklamację czy umieć radzić sobie z zastrzeżeniami...


...ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!


Twoi pracownicy dowiedzą się, jak: szkolenia z obsługi trudnego klienta

analiza klienta radzić sobie w trudnych sytuacjach związanych z obsługą klienta 

budowanie kontaktu rozmawiać ze zdenerwowanym czy wymagającym klientem 

rozmowa z klientem podnieść jakość rozmów, by trudny klient wyszedł zadowolony

badanie potrzebradzić sobie z obiekcjami czy zarzutami 

radzenie sobie z obiekcjami zmniejszyć poziom stresu 

rozmowa z klientem szybko i sprawnie rozwiązywać konflikty, gdy klient wyraża niezadowolenie

budowanie relacjizwiększyć zadowolenie z pracy 


Daj swoim pracownikom sprawdzone narzędzia i technik postępowania w trudnych sytuacjach. Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich działania związane z obsługą klienta będą profesjonalne, a poziom obsługi klienta znacznie wzrośnie. 

Twoi pracownicy będą mniej zestresowani, bo będą wiedzieć, jak efektywnie i skutecznie działać. Poznają strategie działania i metody na trudne rozmowy z klientami.


Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

 

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW



W czasie szkolenia pokazujemy jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy z trudnym klientem, który jest niezadowolony, jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.


Krok po kroku pokażemy, jak stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient wysłuchał argumentacji oraz jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych. 


Profesjonalna obsługa klienta wpływa pośrednio lub bezpośrednio na przychody i wizerunek firmy. Od jakość obsługi zależy dziś, czy klient wraca do firmy i ją poleca.  

Daj swoim pracownikom narzędzia do pracy i sprawdzone metody radzenia sobie z wymagającym, trudnym klientem.


Wiemy, że każdego dnia pracownicy mierzą się z wyzwaniem obsługi klientów, którzy mają coraz większe wymagania i roszczenia. Każdego dnia stają na rzęsach, by radzić sobie w trudnych sytuacjach. Szkolenie da im narzędzia, tak by działali skutecznie, by profesjonalnie obsłużyć swoich klientów i sprawić, by zadowoleni wrócili do firmy.



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.






WYBIERZ TERAZ odpowiedni termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ 

 
Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Rafał z Warszawy
Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)
Małgorzata z Poznania
Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję!

Korzyści

  • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem
  • zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy klient
  • doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia klienta
  • kontrolowanie własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy
  • kształcenie umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na zachowania trudnych klientów, techniki odpierania zastrzeżeń
  • rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z klientami

Cele szkolenia

  • Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA” uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.
  • Uczestnik zdobędzie niezbędne umiejętności radzenia sobie z emocjami klientów oraz praktycznego stosowania zasad komunikacji międzyludzkiej.

Program szkolenia

Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Rola i znaczenie „opakowania”.
  • Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
Przygotowanie do rozmowy z klientem.
  • Informacja najcenniejszym towarem.
  • Jakie informacje posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
Sposoby i techniki obsługi klienta.
  • Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Asertywność pracownika. Klient się czepia! To szansa, czy zagrożenie?
  • Czy klient ma zawsze rację?
  • Typy klientów składających reklamacje. Typologia klientów.
  • Technika kwitowania pytań.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów klienta.
Komunikacja w relacjach z klientami.
  • Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
  • Prawa i techniki perswazji.
  • Zwroty „parzące” i „nęcące”.
Klient dobrze obsłużony orędownikiem naszej firmy
  • Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.
  • Sposoby zwiększania lojalności klienta w stosunku do Twojej firmy.
  • Kim jest klient dla organizacji zorientowanej biznesowo?

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.