Profesjonalna obsługa trudnego klienta
tel. 32 470 11 75 Terminy szkolenia i karta zgłoszenia,cena >>poniżej.
Obsługa trudnego klienta to temat, który dotyczy każdego w biznesie. Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi? Trudny klient to duże wyzwanie. Warto jednak utrzymać go przy sobie, bo taki klient często zostaje na dłużej.
Szkolenie PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA zapozna Cię z nowymi technikami obsługi klienta i radzenia sobie z jego obiekcjami oraz zastrzeżeniami.
Korzyści dla Ciebie:
poznasz techniki obsługi klienta
poznasz sposoby radzenia sobie z trudnym klientem
nauczysz się otwartego i bezpośredniego komunikowania się z innymi
nauczysz się konstruktywnego zachowania w trudnych sytuacjach interpersonalnych
Terminy szkolenia i karta zgłoszenia, cena >>poniżej.
Podbijaj serca klientów sprawną obsługą! Podczas szkolenia uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem, a także dowiedzą się, jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów. To szkolenie pokazuje jak stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient wysłuchał argumentacji, nauczy jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych. Ukazuje jak reagować na zarzuty ze strony klienta. To szkolenie ma charakter warsztatów, czyli 80% czasu przeznaczamy na ćwiczenia.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.
Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, telemarketerów.
Chcesz być skuteczny w swoich działaniach, koniecznie zapisz się na szkolenie! Dzisiaj możemy Ci zagwarantować, że nie jest to tylko kwestia szczęścia, ale posiadanie doskonałych umiejętności obsługi klienta sprawi, że on do Ciebie wróci!
Dlaczego właśnie z naszego szkolenia warto skorzystać? Pokażemy Ci jak budować pozytywną i długotrwałą relację z klientem. Twoi klienci będą profesjonalnie obsłużeni, co sprawi, że zostaną z Tobą na lata i będą polecać Twoje usługi znajomym. To jest klucz do Twojego sukcesu!
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).
Terminy szkolenia i karta zgłoszenia, cena >>poniżej.
SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia.
CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH PRACOWNIKÓW? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz wiadomość: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75.
Opinie uczestników szkoleń:
Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY
Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji.
Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY
Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe.
Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY
Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami
Terminy i miejsca
-
26 Kwietnia 2018
Kraków
-
16 Maja 2018
Warszawa
-
15 Czerwca 2018
Warszawa
Cena
690 zł/os. +23% VAT
WIOSENNA PROMOCJA do 30.04.2018 (300 zł rabatu)
Standardowa cena 990,00 zł netto +23 %VAT
* promocje i kupony nie łączą się
Cena zawiera
![]() Konsultacje z ekspertem VIDI |
![]() Materiały szkoleniowe |
![]() Certyfikat szkolenia |
![]() Pomoc i doradztwo |
![]() 2x przerwa kawowa |
![]() 1x smaczny obiad |
Korzyści
rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem
zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy klient
doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia klienta
kontrolowanie własnych emocji i stworzenie przyjemnej atmosfery rozmowy
kształcenie umiejętności z zakresu wykorzystanie skutecznych technik reagowania na zachowania trudnych klientów, techniki odpierania zastrzeżeń
rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z klientami
Cel szkolenia
Podczas warsztatów „PROFESJONALNA OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA” uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów.
Uczestnik zdobędzie niezbędne umiejętności radzenia sobie z emocjami klientów oraz praktycznego stosowania zasad komunikacji międzyludzkiej.
Program
- Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Rola i znaczenie „opakowania”.
- Techniki wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia.
- Informacja najcenniejszym towarem.
- Jakie informacje posiadam, a jakie mogę łatwo zdobyć?
- Przebieg rozmowy z klientem, techniki angażowania rozmówcy.
- Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
- Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
- Asertywność pracownika. Klient się czepia! To szansa, czy zagrożenie?
- Czy klient ma zawsze rację?
- Typy klientów składających reklamacje. Typologia klientów.
- Technika kwitowania pytań.
- Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów klienta.
- Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
- Prawa i techniki perswazji.
- Zwroty „parzące” i „nęcące”.
- Metody wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi.
- Sposoby zwiększania lojalności klienta w stosunku do Twojej firmy.
- Kim jest klient dla organizacji zorientowanej biznesowo?
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz
Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?
Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75