Zarządzanie emocjami - IQ, EQ

tel. 32 470 11 75                                   Terminy szkolenia i karta zgłoszenia >>poniżej.

Emocje towarzyszą nam na co dzień. Świat w w której żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Podejmujemy walkę ze strachem, poddajemy się radości, ocieramy się o niepewność dnia codziennego. Inteligencja emocjonalna i stres są zasobami, których możesz świadomie używać tak, by wspierały Cię w realizacji wyznaczonych przez siebie celów.

Korzyści dla uczestników szkolenia: 

 zdobycie umiejętności interpersonalnych
 nabycie umiejętności budowania zaufania
 nabycie zdolności rozumienia swego rozmówcy
 nauczenie się efektywnej komunikacji
 nabycie umiejętności zadawania trafnych pytań
poznanie techniki udzielania asertywnej odpowiedzi

Szkolenie skierowane jest do firm, instytucji publicznych i państwowych. Opiera się na współpracy i właściwej komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Warsztat polecamy osobom zajmującym wysokie stanowiska takie jak zarządy firm, menadżerowie, dyrektorzy, doradcy biznesowi, menadżerowie projektów, konsultanci, menedżerowie personalni.

Celem naszego warsztatu jest zdobycie umiejętności interpersonalnych ułatwiających porozumiewanie się, budowanie zaufania. Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze techniki i narzędzia komunikacji międzyludzkiej z naciskiem na efektywne wykorzystanie emocji, walki ze stresem, gniewem.


Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia-teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia-ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies-dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla istotne dla Twoich pracowników. Szczegóły do ustalenia. 

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ TWOICH PRACOWNIKÓW?  Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej ? Napisz do nas: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75     

Opinie uczestników szkoleń:

Małgorzata z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję !

Monika z Katowic po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !

Justyna z Krakowa po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.

Anna z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.

Wojciech z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Szkolenie bardzo przydatne w dalszym życiu zawodowym. Powoduje refleksje w danej pracy

Rafał z Warszawy po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)

Katarzyna z Warki po szkoleniu Kierowanie Zespołem

DOSKONAŁE...

Wiesława z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Wiele mi dało szkolenie, gdyż poznałam wiele nowych metod i zasad w zarządzaniu kadrami, pracy i współpracy oraz kontaktów międzyludzkich... Dostałam gotowe narzędzia do pracy.

Tomasz z Radomska po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym. B. miła atmosfera. Polecił bym to szkolenie znajomym. Profesjonalizm prowadzącego.

Krzysztof z Warszawy po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Odświeżenie posiadanej wiedzy i informacji oraz ćwiczenia praktyczne przekazane w ciekawej formie. Ocena szkolenia: celujący.

Marek K... uczestnik Zarządzania Zespołem w pigułce

„Bardzo merytoryczne i świetnie przygotowane szkolenie. Bardzo kompetentny prowadzący. Miłe i przyjazne szkolenie.  

Zbigniew F... po szkoleniu Zarządzanie Zespołem w pigułce

„Jak na tak krótkie szkolenie – bardzo dobre”

Adrianna z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Szkolenie bardzo wartościowe, przydatne ćwiczenia. Zwrócenie uwagi na istotne elementy.

Tomasz z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Duża wiedza prowadzącego. Profesjonalne podejście. Nastawienie na ćwiczenia a nie na teorię. Lekkość prowadzenia.

Janusz po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo dobrze przygotowane. Prowadzący  kieruje w ciekawy sposób.

Damian po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo rzeczowe szkolenie, miła atmosfera, konkretna tematyka, dużo odniesień do życia zawodowego. 

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

utrzymanie równowagi emocjonalnej

nauczysz się zmieniać swój stan emocjonalny, w zależności od relacji, w której się znajdujesz

nauczysz się wykorzystywać własną intuicję do podejmowania skutecznych decyzji i działań zarówno w procesie zawodowym, jak i osobistym

zwiększenie zaangażowania i chęci do budowanie poprawnych relacji

Cel szkolenia

  • Celem naszego warsztatu jest zdobycie umiejętności interpersonalnych ułatwiających porozumiewanie się, budowanie zaufania. Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze techniki i narzędzia komunikacji międzyludzkiej z naciskiem na efektywne wykorzystanie emocji

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie