Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Zarządzanie emocjami - IQ, EQ

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zarządzanie emocjami - IQ, EQ

Emocje towarzyszą nam na co dzień. Świat, w którym żyjemy, stawia przed nami coraz to nowe wymagania społeczne i emocjonalne. Podejmujemy walkę ze strachem, poddajemy się radości, ocieramy się o niepewność dnia codziennego. Inteligencja emocjonalna i stres są zasobami, których możesz świadomie używać tak, by wspierały Cię w realizacji wyznaczonych przez siebie celów.


Korzyści dla uczestników szkolenia:  

zdobycie umiejętności interpersonalnych

nabycie umiejętności budowania zaufania

nabycie zdolności rozumienia swego rozmówcy

nauczenie się efektywnej komunikacji

nabycie umiejętności zadawania trafnych pytań

poznanie techniki udzielania asertywnej odpowiedzi


Szkolenie skierowane jest do firm, instytucji publicznych i państwowych. Opiera się na współpracy i właściwej komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Warsztat polecamy osobom zajmującym wysokie stanowiska takie jak zarządy firm, menadżerowie, dyrektorzy, doradcy biznesowi, menadżerowie projektów, konsultanci, menedżerowie personalni.

Celem naszego warsztatu jest zdobycie umiejętności interpersonalnych ułatwiających porozumiewanie się, budowanie zaufania. Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze techniki i narzędzia komunikacji międzyludzkiej z naciskiem na efektywne wykorzystanie emocji, walki ze stresem, gniewem.



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • utrzymanie równowagi emocjonalnej
  • nauczysz się zmieniać swój stan emocjonalny, w zależności od relacji, w której się znajdujesz
  • nauczysz się wykorzystywać własną intuicję do podejmowania skutecznych decyzji i działań zarówno w procesie zawodowym, jak i osobistym
  • zwiększenie zaangażowania i chęci do budowanie poprawnych relacji

Cele szkolenia

  • Celem naszego warsztatu jest zdobycie umiejętności interpersonalnych ułatwiających porozumiewanie się, budowanie zaufania. Uczestnicy szkolenia poznają najnowsze techniki i narzędzia komunikacji międzyludzkiej z naciskiem na efektywne wykorzystanie emocji

Program szkolenia

IQ, EQ  – jak wypływa na na życie i z czym to zjeść :)
  • - co to takiego IQ i EQ
  • - jak IQ i EQ wpływają na nasze życie
  • - sukces pisany emocjonalnie - czyli co decyduje o sukcesie menedżera
  • - typologie inteligencji emocjonalnej wg Golemana, Saloveya i Mayera
  • - test dla uczestników warsztatów „Szef inteligentny emocjonalnie”
  • - inteligencja emocjonalna a kompetencje społeczne - czyli wpływ emocji na sposoby komunikacji
Świadomość, nazywanie emocji i mówienie o nich:
  • - emocje, ich źródła i style reagowania,
  • - sztuka rozpoznawania emocji u siebie i innych,
  • - empatia i współczucie - czyli po co menedżerowi myślenie o emocjach zespołu,
  • - poziom poczucia własnej wartości a samoocena,
  • - hierarchia wartości i efekt „halo”,
  • - układ potrzeb człowieka wg Abrahama Maslowa,
  • - znaczenie samorealizacji jako czynnika rozwojowego,
  • - rodzaje osobowości a odczuwanie i okazywanie emocji.
Agresja w sytuacjach trudnych.
  • Czym jest i co wywołuje agresję ?
  • Blokady i frustracja - czy frustracja to już agresja?
  • Rodzaje zachowań agresywnych.
  • Emocje związane z negatywną oceną siebie i świata - radzenie sobie z dyskomfortowymi emocjami.
  • Odczuwanie a okazywanie złości - strategie radzenia sobie ze złością swoją i innych
  • „Wampiry energetyczne” oraz jak się przed nimi bronić.
  • Trening zastępowania agresji.
Ekspozycja emocji – kiedy, gdzie i dlaczego?
  • Okazywanie emocji w kontaktach z różnymi ludźmi.
  • Rodzaj ekspresji w zależności od płci, wieku i dorobku.
  • Znaczenie komunikacji pozawerbalnej.
  • Słowa w okazywaniu emocji.
  • Gesty w okazywaniu emocji.
  • Wyrażanie emocji jako sposób dopasowania.
  • Prawda czy fałsz? Odkrywanie intencji rozmówcy.
Sztuka porozumiewania się.
  • Nawiązywanie kontaktu szczególnie w sytuacji stresowej.
  • Komunikatywność jako podstawowa zdolność nowoczesnego człowieka.
  • Konstruowanie precyzyjnych wypowiedzi.
  • Ukryte programy i przekazy „między wierszami” - czyli co Ci chcą powiedzieć?
  • Rozwiązywanie konfliktu w miejsce walki wręcz.
  • Sposoby rozwiązywania konfliktów - walczyć czy uciekać?
  • Komunikowanie się w pracy i w domu - czy da się być innym człowiekiem w domu, a innym w pracy?

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.