Zarządzanie konfliktem i radzenie sobie w trudnych sytuacjach w zarządzaniu
tel. 32 470 11 75 SZKOLENIE DEDYKOWANE
Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH W ZARZĄDZANIU ukazuje metody i techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Skierowane jest do pracowników HR i kadry kierowniczej.
Konflikt i trudne sytuacje są nieodłącznym elementem życia społecznego i każdej działalności biznesowej. Konflikty powstają między poszczególnymi pracownikami i między całymi zespołami czy działami.
Warsztat szkoleniowy wyposaży Uczestników w praktyczne umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFIKTEM polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, emocji i zarządzania.
Główny cel warsztatów to rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze.
Zapoznanie Uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany" oraz pozwalają zachować dobre relacje pomiędzy stronami konfliktu.
Korzyści dla Ciebie:
poznasz metody rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany"
nabędziesz umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu
zdobędziesz umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
Twój zespół będzie pracować wydajniej, a co za tym idzie wzrośnie jego jakość pracy
nauczysz się rozwiązywać konflity i radzić sobie w sytuacjach kryzysowych
STAŃ SIĘ SKUTECZNY w działaniu. Poznaj skuteczne i sprawdzone techniki radzenia sobie w trudnych i wymagajacych sytuacjach w pracy w Twoim zespołem.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.
Szkolenie skierowane do: dyrektorów, menagerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
SZKOLENIE DEDYKOWANE: program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla istotne dla Twoich pracowników. Szczegóły do ustalenia.
CHCESZ to szkolenie w formie dedykowanej? Tylko dla Twojej firmy? Napisz do nas: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75
Opinie uczestników szkoleń:
Terminy i miejsca
-
16-17 Października 2018
Kraków
-
29-30 Listopada 2018
Warszawa
Cena
1590 zł/os. +23% VAT
Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 1590,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 1790,00 zł netto/os + 23% VAT
Każda kolejna osoba z firmy na dany termin - 1490,00 netto + 23% VAT
Zgłoszenie do dwóch tygodni przed terminem: 1990,00 zł netto +23 %VAT
Cena zawiera
![]() Konsultacje z ekspertem VIDI |
![]() Materiały szkoleniowe |
![]() Certyfikat szkolenia |
![]() 4x przerwa kawowa |
![]() 2x smaczny obiad |
![]() Pomoc i doradztwo |
Korzyści
poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów
nabycie umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu
umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
Cel szkolenia
Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją.
Zapoznanie Uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów.
Celem szkolenia jest wyposażenie kadry kierowniczej w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznego rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
Program
- Czym jest konflikt.
- Rodzaje konfliktu.
- Pierwsze symptomy.
- Fazy i dynamika konfliktu.
- Skutki niezauważenia oznak konfliktu.
- Źródła ukryte i jawne.
- Przyczyny konfliktu (błędy w interpretacji faktów, nierozumienie procesów, osobowościowe czynniki wywoływania konfliktu, poziom wartości a przyczyny konfliktów).
- Motywy postępowania, mechanizmy obronne, podstawy psychologii konfliktu.
- - ignorowanie,
- - odwlekanie,
- - pokojowe współistnienie,
- - deprecjonowanie,
- - reorientacja,
- - separacja,
- - eskalacja.
- Dlaczego konflikty mogą usprawniać?
- Zniekształcenia w postrzeganiu konfliktu.
- Uwikłania w konflikt - jak nie dać się wciągnąć w rozgrywki?
- Nastawienie wobec konfliktu.
- Asertywność menedżera w obliczu nadchodzącego konfliktu.
- Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
- Jak usprawnić komunikacje w zespole ?
- Jak radzić sobie w sytuacja konfliktowych (rozwiązywanie problemów)?
- Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami współpracowników.
- Potrzeby osób uwikłanych w konflikt.
- Style rozwiązywania konfliktu.
- 5 sposobów zachowania w konflikcie.
- Model rozwiązywania sytuacji konfliktowej.
- faza I - wejście w konflikt
- faza II - określenie interesów i potrzeb stron
- faza III - określenie źródła konfliktu
- faza IV - poszukiwanie rozwiązań
- faza V - osiąganie porozumienia
- Aktywne i pasywne techniki reagowania na konflikt a postawiony cel, plany działań.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz
Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?
Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75