Zarządzanie konfliktem i radzenie sobie w trudnych sytuacjach w zarządzaniu

tel. 32 470 11 75                                   Terminy szkolenia i karta zgłoszenia >>poniżej.

 

Szkolenie ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I RADZENIE SOBIE W TRUDNYCH SYTUACJACH W ZARZĄDZANIU ukazuje metody i techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej. Skierowany jest dla HR i kadry kierowniczej.

Konflikt i trudne sytuacje są nieodłącznym elementem życia społecznego i każdej działalności biznesowej. Konflikty powstają między poszczególnymi pracownikami i między całymi zespołami czy działami. 

Nasz warsztat szkoleniowy wyposaży uczestników w praktyczne umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Szkolenie Zarządzanie konfliktem polecamy również osobom, które chcą rozwinąć swoje umiejętności z zakresu komunikacji, emocji i zarządzania.

Cel warsztatów:

Główny cel warsztatów to rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach.  Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją - w sposób pozwalający jednocześnie na wykorzystywanie potencjału tkwiącego w sporze. 

Zapoznanie uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany" oraz pozwalają zachować dobre relacje pomiędzy stronami konfliktu.  

 

Korzyści dla Ciebie:

 poznasz metody rozwiązywania problemów i sporów, które prowadzą do wyników typu "wygrany - wygrany"
 nabędziesz umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu
 zdobędziesz umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
 Twój zespół będzie pracować wydajniej, a co za tym idzie wzrośnie jego jakość pracy
 nauczysz się rozwiązywać konflity i radzić sobie w sytuacjach kryzysowych

STAŃ SIĘ SKUTECZNYM w działaniu. Poznaj skuteczne i sprawdzone TECHNIKI radzenia sobie w trudnych i wymagajacych sytuacjach w pracy w twoim zespołem.

Szkolenia realizowane  przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20 % czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80 % czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.



Szkolenie skierowane do: dyrektorów, menagerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm,

CHCESZ  to szkolenie w formie dedykowanej?  Tylko dla twojej firmy : napisz szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75   

 

OPINIE UCZESTNIKÓW O SZKOLENIACH:

Małgorzata z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję !

Monika z Katowic po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !

Justyna z Krakowa po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.

Anna z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.

Wojciech z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Szkolenie bardzo przydatne w dalszym życiu zawodowym. Powoduje refleksje w danej pracy

Rafał z Warszawy po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)

Katarzyna z Warki po szkoleniu Kierowanie Zespołem

DOSKONAŁE...

Wiesława z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Wiele mi dało szkolenie, gdyż poznałam wiele nowych metod i zasad w zarządzaniu kadrami, pracy i współpracy oraz kontaktów międzyludzkich... Dostałam gotowe narzędzia do pracy.

Tomasz z Radomska po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym. B. miła atmosfera. Polecił bym to szkolenie znajomym. Profesjonalizm prowadzącego.

Krzysztof z Warszawy po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Odświeżenie posiadanej wiedzy i informacji oraz ćwiczenia praktyczne przekazane w ciekawej formie. Ocena szkolenia: celujący.

Marek K... uczestnik Zarządzania Zespołem w pigułce

„Bardzo merytoryczne i świetnie przygotowane szkolenie. Bardzo kompetentny prowadzący. Miłe i przyjazne szkolenie.  

Zbigniew F... po szkoleniu Zarządzanie Zespołem w pigułce

„Jak na tak krótkie szkolenie – bardzo dobre”

Adrianna z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Szkolenie bardzo wartościowe, przydatne ćwiczenia. Zwrócenie uwagi na istotne elementy.

Tomasz z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Duża wiedza prowadzącego. Profesjonalne podejście. Nastawienie na ćwiczenia a nie na teorię. Lekkość prowadzenia.

Janusz po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo dobrze przygotowane. Prowadzący  kieruje w ciekawy sposób.

Damian po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo rzeczowe szkolenie, miła atmosfera, konkretna tematyka, dużo odniesień do życia zawodowego. 

Terminy i miejsca

  • 15-16 Listopada 2017

    Warszawa

  • 15-16 Lutego 2018

    Warszawa

  • 26-27 Kwietnia 2018

    Kraków

  • 14-15 Czerwca 2018

    Warszawa

Cena

1590 zł/os. +23% VAT

Zgłoszenie powyżej 30 dni przed terminem: 1590,00 zł netto/os + 23% VAT
Zgłoszenie powyżej 15 dni przed terminem: 1790,00 zł netto/os + 23% VAT 
II , III i IV osoba z firmy - 1490,00 netto + 23% VAT
Standardowa cena 1990,00 zł netto +23 %VAT
Klient PREMIUM -
1290,00 zł netto+ 23% VAT *szczegóły 32 470 11 75

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI

Materiały szkoleniowe

Certyfikat szkolenia

4x przerwa kawowa

2x smaczny obiad

Pomoc i doradztwo

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów

nabycie umiejętności zachowania dobrych relacji pomiędzy stronami konfliktu

umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

indywidualne podejście- małe grupy szkoleniowe, warsztatowy charakter zajęć

bezpłatna opieka eksperta, trenera - bezterminowo

Cel szkolenia

  • Warsztat doskonali umiejętność zarządzania konfliktem, radzenia sobie z trudną sytuacją

  • Zapoznanie uczestników z sytuacją konfliktu, poznanie metod rozwiązywania problemów i sporów

  • Celem szkolenia jest wyposażenie kadry kierowniczej w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznego rozwiązywania sytuacji konfliktowych

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75