bezpłatne szkolenie online

Kurs radzenia sobie ze stresem

zapisz się

OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI

                                                                                                                                                               SZKOLENIE DEDYKOWANE 

 

Szkolenie „OBSŁUGA KLIENTA I BUDOWANIE RELACJI ” skierowane jest do osób, które chcą podnieść swoje kompetencje sprzedażowe i zwiększyć efektywność swoich działań handlowych.

Cel warsztatów:
  • rozwinięcie u uczestników umiejętności profesjonalnej obsługi Klienta, prowadzenia rozmowy poprzez praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z Klientem,

  • zwiększenie samoświadomości jakie znaczenie ma dla firmy Klient,

  • doskonalenie umiejętności związanych z efektywnym reagowaniem na zastrzeżenia Klienta, poznanie technik reagowania na zachowania trudnych klientów,

  • zbudowanie trwałych relacji z klientami; poznanie technik i sposobów nawiązywania i utrzymywania trwałych, pozytywnych relacji z klientem,

  • poznanie głównych barier stojących na drodze do sprawnego komunikowania się z wszelkimi osobami oraz przygotowanie do bezproblemowego nawiązywania kontaktów i długotrwałych relacji.

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli chcesz skutecznie działać jako handlowiec i pracownik biura obsługi klienta! 

  

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz  specjalistów ds. sprzedaży, dyrektorów handlowych. 

 

 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI 

 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

 

Czas trwania: 1 lub 2  dni szkoleniowe (8 lub 16  godzin szkoleniowych).
                                                                         

Opinie uczestników szkoleń:

Liliana po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów

Patrycja po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)

Paweł z Warszawy po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.

Dominika po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.

Emilia z Krakowa po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Trudnego Klienta

Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.

Monika po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.

Grzegorz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC - techniki sprzedaży

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Dominik po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...

Marcin po szkoleniu Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Szymon z Krakowa po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Najlepsze szkolenie sprzedażowe na jakim byłem. Miła atmosfera, rzetelne, aczkolwiek nie nudzące informacje. Na pewno będę korzystał z tych narzędzi. P.S. zaskoczyło mnie jak mało ważna jest treść informacji. 

Rafał po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Bardzo bogate pod względem merytorycznym, celowe. 

Tomasz po szkoleniu SKUTECZNY HANDLOWIEC TECHNIKI SPRZEDAŻY

Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami  

Terminy i miejsca

  • 23-24 Października 2018

    Kraków

  • 20-21 Listopada 2018

    Warszawa

Cena

1690 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin: 
           1290 zł netto/os. + 23% VAT
V osoba - gratis
 

Cenimy kontakt z Tobą, dajemy rabat za e-mail *:                                             
                        1390 zł/os. + 23% VAT
* zapisz się - dostaniesz rabat: vidi.superszkolenia.pl

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI

Materiały szkoleniowe

Certyfikat szkolenia

4x przerwa kawowa

2x smaczny obiad

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

poznasz techniki obsługi klienta

rozwój umiejętności asertywnego zachowania i wzmocnienie pozytywnego wizerunku firmy poprzez dobre relacje z klientami

praktyczna wiedza mająca pomóc Państwu w obsłudze i pozyskiwaniu kolejnych lojalnych Klientów!... a ponadto nabycie umiejętności efektywnego sposobu budowania relacji z Klientami oraz zbudowanie na tyle trwałych więzi;

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75