bezpłatne szkolenie online

Kurs radzenia sobie ze stresem

zapisz się

Zespół wielokulturowy. Jak zarządzać niejednorodnym zespołem ludzi?

                                                                                                                                                              SZKOLENIE DEDYKOWANE 

„Komunikacja międzykulturowa" to szkolenie którego celem jest zrozumienie przez uczestników roli kultury i jej wpływu na funkcjonowanie, komunikowanie się pracowników i partnerów pochodzących z różnych kręgów kulturowych.

Korzyści ze szkolenia :lider produkcjiszkolenia dla kadry kierowniczej

usprawnie komunikacji w zespole międzynarodowym
uświadomienie jak różnice kultur wpływają na współpracę
zrozumienie wartości, norm i zachowań współpracowników z różnych krajów
uświadomienie sobie własnych uwarunkowań kulturowych i ich wpływu na postrzeganie świata i zachowanie innych
praca nad postawą akceptującą niejednoznaczność i odmienne punkty widzenia
poznasz techniki budowania zespołu i współpracy w zespole międzynarodowym


 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

 

Czas trwania: 1 lub 2  dni szkoleniowe (8 lub 16  godzin szkoleniowych).
                                                                         

Opinie uczestników szkoleń:

Małgorzata z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję !

Monika z Katowic po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !

Justyna z Krakowa po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.

Anna z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.

Wojciech z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Szkolenie bardzo przydatne w dalszym życiu zawodowym. Powoduje refleksje w danej pracy

Rafał z Warszawy po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)

Katarzyna z Warki po szkoleniu Kierowanie Zespołem

DOSKONAŁE...

Wiesława z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Wiele mi dało szkolenie, gdyż poznałam wiele nowych metod i zasad w zarządzaniu kadrami, pracy i współpracy oraz kontaktów międzyludzkich... Dostałam gotowe narzędzia do pracy.

Tomasz z Radomska po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym. B. miła atmosfera. Polecił bym to szkolenie znajomym. Profesjonalizm prowadzącego.

Krzysztof z Warszawy po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Odświeżenie posiadanej wiedzy i informacji oraz ćwiczenia praktyczne przekazane w ciekawej formie. Ocena szkolenia: celujący.

Marek K... uczestnik Zarządzania Zespołem w pigułce

„Bardzo merytoryczne i świetnie przygotowane szkolenie. Bardzo kompetentny prowadzący. Miłe i przyjazne szkolenie.  

Zbigniew F... po szkoleniu Zarządzanie Zespołem w pigułce

„Jak na tak krótkie szkolenie – bardzo dobre”

Adrianna z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Szkolenie bardzo wartościowe, przydatne ćwiczenia. Zwrócenie uwagi na istotne elementy.

Tomasz z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Duża wiedza prowadzącego. Profesjonalne podejście. Nastawienie na ćwiczenia a nie na teorię. Lekkość prowadzenia.

Janusz po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo dobrze przygotowane. Prowadzący  kieruje w ciekawy sposób.

Damian po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo rzeczowe szkolenie, miła atmosfera, konkretna tematyka, dużo odniesień do życia zawodowego. 

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Cel szkolenia

  • Celem jest zrozumienie przez uczestników roli kultury i jej wpływu na funkcjonowanie, komunikowanie się pracowników i partnerów pochodzących z różnych kręgów kulturowych.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75