Efektywna Komunikacja

tel. 32 470 11 75                                   

Szkolenie EFEKTYWNA KOMUNIKACJA to  kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje jak sobie radzić z rożnymi typami współpracowników.

Korzyści dla Ciebie:

poznasz znaczenie komunikacji w relacjach biznesowych
poznanie technik autoprezentacji i wywierania wpływu na odbiorcę
poznasz skuteczne narzędzia komunikacji werbalnej i niewerbalnej
poznasz różnice między słyszeniem a słuchaniem
poznasz techniki asertywności w procesie skutecznej komunikacji
 

,,Umiejętność komunikowania się, stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej, niż za jakikolwiek inny” John D. Rockefeller

Komunikacja to niezwykle istotny element w życiu – może ułatwiać lub utrudniać pracę. Dlatego warto poznać zasady komunikacji i asertywności, aby skutecznie komunikować się z współpracownikami. Komunikacja to proces bezsłownego lub słownego przepływu informacji od jednej osoby do drugiej. Jest ważną częścią pracy zespołu, gdyż zdecydowana większość zadań jest wykonywana dzięki współpracy menadżera i członków jego zespołu.

Podczas naszego warsztatu Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak rozpoznawać i dostosowywać swój styl komunikacji do różnych typów osobowości. Poznają zasady mowy ciała oraz najczęściej spotykane bariery w procesach komunikacji. Poznają zasady asertywnej postawy i efektywnego porozumiewania się. Uczestnicy naszego szkolenia zrozumieją znaczenie budowania pozytywnych relacji, otrzymają narzędzia pozwalające na skuteczne radzenie sobie w sytuacjach trudnych związanych z komunikacją. Zyskują motywację do pracy zwiększą swoją efektywność i skuteczność. 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20% czasu szkolenia-teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80% czasu szkolenia-ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies-dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Umiejętność skutecznej komunikacji nigdy wcześniej nie była tak istotna!

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla istotne dla Twoich pracowników. Szczegóły do ustalenia.

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ KOMUNIKACJI?  Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej ? Napisz szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75  

Opinie uczestników szkoleń:

Jadwiga D. EFEKTYWNA SEKRETARKA 28.10.2016

„Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”

Patrycja - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo interesujące, dobrze przeprowadzone, ciekawe przykłady.”

Marzena - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo fanje szkolenie, dobrze przeprowadzone,  przykłady z życia. Polecam”

Katarzyna M. po szkoleniu Efektywna asystentka/ sekretarka

„Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”

Patrycja M. - po szkoleniu Zostań swoim własnym coachem

" Genialne szkolenie- jestem zachwycona i pewna że osiągne zamierzony cel. Polecam wszytskim" 

Anna U. - Zostań własnym Coachem

"Bardzo podobała mi się praktyka oraz ćwiczenia w trakcie szkolenia.”

Brygida K. - po szkoleniu Efektywna Sekretarka / Asystentka

„Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”

Marcin K.- Efektywna Komunikacja

„OK.Dobrze przeprowadzone, konkretnie, profesjonalnie”

Rafał Ż. - po szkoleniu Zarządzanie stresem

„Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”

Justyna B.- Etykieta i komunikacja w biznesie

 „Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

większenie kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania wpływu na ludzi

ukazanie jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik perswazji

Uczestnicy nauczą się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi

Cel szkolenia

  • Warsztat jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach. Pozwala zrozumieć, na czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy asertywności i reakcji na agresywną krytykę. Pokazuje j

  • Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75