Motywowanie pracowników i budowanie zaangażowania

 

tel. 32 470 11 75                                   Terminy szkolenia i karta zgłoszenia >>poniżej. 

Skuteczny menedżer wie, że ludzie lepiej pracują i osiągają lepsze wyniki, jeśli są zmotywowani, zaangażowani i identyfikują się z firmą. Menedżer, który stoi na czele zespołu, oprócz umiejętności biznesowych, potrafi stworzyć atmosferę równoczesnego nastawienia na wyniki z elementami współpracy i wzajemnego szacunku.

POZNAJ SKUTECZNE METODY MOTYWACJI PRACOWNIKÓW I ZWIĘKSZ ZAANGAŻOWANIE PRACOWNIKÓW!

Korzyści dla Ciebie: 

 poznasz sposoby zachowania ludzi pod wpływem motywacji
 poznasz psychiczne aspekty motywacji
 dowiesz się jak skutecznie motywować
 poznasz najnowsze i najskuteczniejsze na rynku metody motywacji zespołu
 przekonasz się do stosowania metod pozafinansowych motywacji swoich pracowników

Celem warsztatów MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW i BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA jest poznanie mechanizmów motywujących do pracy, zdobycie informacji jak łączyć indywidualne cele pracowników z celami firmy, poznanie zasad i metod wynagradzania pracowników - nie tylko finansowego, przekazanie wiedzy i narzędzi motywacji pozafinasowej. Dzięki naszemu warsztatowi zaproponujesz swoim pracownikom korzyści pozafinansowe, które trafią w ich potrzeby.

Nasze szkolenie odpowie Ci na pytanie: jak motywować pracowników bez dodatkowych kosztów? Poznasz techniki motywowania ludzi do pracy. Dowiesz się jak utrzymywać wysokie zaangażowanie nowych pracowników i umożliwić im rozwój kompetencji? Jakich narzędzi używać, aby wywołać u pracowników efekt wzajemnej motywacji?

Jako menedżer nie możesz wziąć urlopu od motywowania pracowników. Zawsze musisz zauważać sukcesy i porażki swoich pracowników. Motywacja jest tylko wtedy skuteczna, kiedy jest dostosowana do indywidualnych potrzeb pracownika, jego zachowań i preferencji.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).

SZKOLENIE DEDYKOWANE, program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. W przypadku szkolenia jednodniowego zostaną wybrane elementy, jakie są dla istotne dla Twoich pracowników. Szczegóły do ustalenia.
 

CHCESZ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ SWOJEGO ZESPOŁU? Chcesz to szkolenie w formie dedykowanej? Napisz do nas wiadomość: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75.  

Opinie uczestników szkoleń: 

Małgorzata z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję !

Monika z Katowic po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !

Justyna z Krakowa po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.

Anna z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.

Wojciech z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Szkolenie bardzo przydatne w dalszym życiu zawodowym. Powoduje refleksje w danej pracy

Rafał z Warszawy po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)

Katarzyna z Warki po szkoleniu Kierowanie Zespołem

DOSKONAŁE...

Wiesława z Poznania po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Wiele mi dało szkolenie, gdyż poznałam wiele nowych metod i zasad w zarządzaniu kadrami, pracy i współpracy oraz kontaktów międzyludzkich... Dostałam gotowe narzędzia do pracy.

Tomasz z Radomska po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym. B. miła atmosfera. Polecił bym to szkolenie znajomym. Profesjonalizm prowadzącego.

Krzysztof z Warszawy po szkoleniu Kierowanie Zespołem

Odświeżenie posiadanej wiedzy i informacji oraz ćwiczenia praktyczne przekazane w ciekawej formie. Ocena szkolenia: celujący.

Marek K... uczestnik Zarządzania Zespołem w pigułce

„Bardzo merytoryczne i świetnie przygotowane szkolenie. Bardzo kompetentny prowadzący. Miłe i przyjazne szkolenie.  

Zbigniew F... po szkoleniu Zarządzanie Zespołem w pigułce

„Jak na tak krótkie szkolenie – bardzo dobre”

Adrianna z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Szkolenie bardzo wartościowe, przydatne ćwiczenia. Zwrócenie uwagi na istotne elementy.

Tomasz z Katowic po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Duża wiedza prowadzącego. Profesjonalne podejście. Nastawienie na ćwiczenia a nie na teorię. Lekkość prowadzenia.

Janusz po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo dobrze przygotowane. Prowadzący  kieruje w ciekawy sposób.

Damian po szkoleniu KIEROWANIE ZESPOŁEM

Bardzo rzeczowe szkolenie, miła atmosfera, konkretna tematyka, dużo odniesień do życia zawodowego. 

Aby skorzystać z warsztatu i doskonalić swoje umiejętności prosimy o kontakt pod adresem e-mail szkolenia@superszkolenia.pl bądź pod numerem telefonu 32 470 11 75.

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

poznanie występujących u ludzi potrzeb i motywatorów

nabycie umiejętności efektywnego motywowania pracowników

poznanie repertuaru różnych metod motywacyjnych

przekonanie się do stosowania pozafinansowych metod motywacyjnych

przećwiczenie rzeczywistych sytuacji w scenkach, symulacjach i case-ach

Cel szkolenia

  • Celem szkolenia jest poznanie konkretnych technik manipulacyjnych oraz technik perswazji i wywierania wpływu.

  • Warsztaty mają za zadanie kształcenie umiejętności pozytywnego oddziaływania oraz ukazanie narzędzi psychologicznych wykorzystywanych w kontaktach biznesowych.

  • Zrozumienie istoty manipulacji i wpływ poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na innych ludzi.

  • Uczestnicy warsztatów poznają zasady efektywnej komunikacji z zespołem i podniosą na wyższy poziom umiejętności wywierania wpływu na współpracowników oraz ich motywowaniu aby dawali z siebie w wszystko.

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75