bezpłatne szkolenie online

Kurs radzenia sobie ze stresem

zapisz się

ZARZĄDZANIE BIUREM i obsługa klienta

Szkolenie SPRAWNE ZARZĄDZANIE BIUREM I OBSŁUGA KLIENTA skierowane jest do asystentek, sekretarek, które chcą podnieść swoją efektywność pracy, zwiększyć stopień zorganizowania oraz umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji.

asystentka/ sekretarka

Twoja praca to wyzwanie, jesteś buforem miedzy szefem a pracownikami, między szefem a Klientami. Często masz dużo zadań do zrobienia i musisz radzić sobie w trudnych sytuacjach. Dbanie o interesy przełożonego, doskonałe traktowanie klientów i świetna organizacja pracy oraz rozmowy telefoniczne to tylko wierzchołek góry lodowej twoich obowiązków.

Jeśli chcesz:

poznać techniki radzenia sobie z różnymi typami klientów oraz współpracownikami, asertywnie dbać o swoje i szefa interesy
zgłębić techniki radzenia sobie ze stresem i nabyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach
doskonalić techniki zarządzania czasem i organizacji pracy
poznać sposobów wywierania wpływu na ludzi i efektywnej komunikacji 

Szkolenie dla Asystentek, Sekretarek, które chcą podnieść swoją efektywność pracy, zwiększyć stopień zorganizowania oraz umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji. 


 Warsztat szkoleniowy rozwija umiejętność Asystentek i Sekretarek w zakresie profesjonalnej obsługi Klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych. Warsztat ma na celu pokazanie sposobów organizacji pracy i radzenia sobie z natłokiem zadań. Poznasz metody radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach.To szkolenie jest dla ciebie jesli chcesz doskonalić  umiejętności komunikowania się z różnymi typami Klientów i chcesz doskonale radzić sobie z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Jeśli chcesz zwiększyć swoją asertywność w kontaktach z Klientami i współpracownikami i skutecznie radzić sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym, profesjonalnie obsługiwać  klientów.

 

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest pokazanie sposobów organizacji pracy i radzenia sobie z natłokiem zadań oraz poznanie metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach. 
Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się jak doskonalić umiejętności komunikowania się z różnymi typami klientów i jak doskonale radzić sobie z klientami zewnętrznymi i
wewnętrznymi. 

 

Korzyści dla Ciebie:

punk vidipoznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy;

punk vididoskonalenie umiejętności w zakresie optymalnego wykorzystania czasu pracy;

punk vidizdolność zarządzania kontaktami z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi;

punk vidiumiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia, prezentacji oferty firmy, autoprezentacji;

punk vidinauka asertywności w kontaktach z klientami i współpracownikami;

punk vidipoznanie sposobu radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym;

punk vidiprofesjonalna obsługa klientów;

punk vidiradzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach.

 

Asystentka i sekretarka szkolenie

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Co oznacza, że uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. Warsztat szkoleniowy to 20 % czasu szkolenia - teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, 80 % czasu szkolenia - ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies - dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 


Szkolenie skierowane do: sekretarek, asystentek, recepcjonistek, office menegera.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych)



CHCESZ TO SZKOLENIE JAKO DEDYKOWANE- program zostanie szczegółowo dostosowany do potrzeb Twojej firmy. Szczegóły do ustalenia. 

Napisz do nas wiadomość: szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń tel. 32 470 11 75  

Jadwiga D. EFEKTYWNA SEKRETARKA 28.10.2016

„Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”

Patrycja - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo interesujące, dobrze przeprowadzone, ciekawe przykłady.”

Marzena - szkolenie Zarządzanie sobą w czasie

„Bardzo fanje szkolenie, dobrze przeprowadzone,  przykłady z życia. Polecam”

Katarzyna M. po szkoleniu Efektywna asystentka/ sekretarka

„Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”

Patrycja M. - po szkoleniu Zostań swoim własnym coachem

" Genialne szkolenie- jestem zachwycona i pewna że osiągne zamierzony cel. Polecam wszytskim" 

Anna U. - Zostań własnym Coachem

"Bardzo podobała mi się praktyka oraz ćwiczenia w trakcie szkolenia.”

Brygida K. - po szkoleniu Efektywna Sekretarka / Asystentka

„Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”

Marcin K.- Efektywna Komunikacja

„OK.Dobrze przeprowadzone, konkretnie, profesjonalnie”

Rafał Ż. - po szkoleniu Zarządzanie stresem

„Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”

Justyna B.- Etykieta i komunikacja w biznesie

 „Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”

Terminy i miejsca

  • 11 Października 2018

    Warszawa

  • 22 Listopada 2018

    Warszawa

  • 13 Grudnia 2018

    Warszawa

Cena

890 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin: 690 zł netto/os. + 23% VAT  V osoba - gratis
Cenimy kontakt z Tobą, dajemy rabat za e-mail *: 790 zł/os. + 23% VAT
* zostaw e-mail- dostaniesz rabat: vidi.superszkolenia.pl

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI

Materiały szkoleniowe

Certyfikat szkolenia

Pomoc i doradztwo

2x przerwa kawowa

1x smaczny obiad

Pobierz Formularz PDF

Kliknij, aby pobrać formularz, wypełnij i odeślij do nas faxem na numer 32 757 00 36 lub na adres email: szkolenia@superszkolenia.pl

pobierz

Zgłoszenie Online

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz online.

zgłoś się

Kontakt Telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej.
Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon 32 470 11 75

Korzyści

poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy

doskonalenie umiejętności w zakresie optymalnego wykorzystania czasu pracy

zdolność zarządzania kontaktami z Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi

umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia, prezentacji oferty firmy, autoprezentacji

nauka asertywności w kontaktach z Klientami i współpracownikami

poznanie sposobu radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym

profesjonalna obsługa klientów

radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach

Cel szkolenia

  • Doskonalenie efektywności komunikowania się, budowanie trwałych relacji z klientem, tworzenia pozytywnego wizerunek firmy. Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z różnymi typami klientów.

  • Rozwój umiejętności interpersonalnych, takich jak asertywność, zarządzanie czasem oraz radzenie sobie ze stresem.

  • Poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy,

Program

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.Szczegółowy program szkolenia umieszczony w pliku PDF pobierz

Szkolenie tylko
Dla Twojej Firmy?

Wyslij zapytanie na adres szkolenia@superszkolenia.pl lub zadzwoń na numer 32 470 11 75

Kontakt telefoniczny tel. 32 470 11 75 , fax 32 757 00 36

VIDI - Centrum Rozwoju Kadr ul. Opolska paw. 723, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie