Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Zarządzanie biurem i obsługa klienta - szkolenie dla asystentek i sekretarek

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zarządzanie biurem i obsługa klienta - szkolenie dla asystentek i sekretarek

Szkolenie dla asystentek, sekretarek, które chcą podnieść swoją efektywność pracy, zwiększyć stopień zorganizowania oraz umiejętność radzenia sobie w każdej sytuacji.

 


JEŚLI CHCESZ:

poznać techniki radzenia sobie z różnymi typami klientów oraz współpracownikami, asertywnie dbać o swoje i szefa interesy 

zgłębić techniki radzenia sobie ze stresem i nabyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach

doskonalić techniki zarządzania czasem i organizacji pracy

poznać sposoby wywierania wpływu na ludzi i efektywnej komunikacji 

ZAPISZ SIĘ NA TO SZKOLENIE!!



ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW

 

Celem szkolenia jest pokazanie sposobów organizacji pracy i radzenia sobie z natłokiem zadań oraz poznanie metod radzenia sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach. Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się, jak doskonalić umiejętności komunikowania się z różnymi typami klientów i jak doskonale radzić sobie z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.

Warsztat szkoleniowy rozwija umiejętność asystentek i sekretarek w zakresie profesjonalnej obsługi klientów zewnętrznych oraz wewnętrznych. Warsztat ma na celu pokazanie sposobów organizacji pracy i radzenia sobie z natłokiem zadań. Poznasz metody radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach. To szkolenie jest dla Ciebie jeśli chcesz doskonalić umiejętności komunikowania się z różnymi typami klientów i chcesz doskonale radzić sobie z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi.


Szkolenie skierowane do: sekretarek, asystentek, recepcjonistek, office menegera.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).




Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.


Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Jadwiga D.
„Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”
Katarzyna M.
„Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”
Brygida K.
„Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy
  • doskonalenie umiejętności w zakresie optymalnego wykorzystania czasu pracy
  • zdolność zarządzania kontaktami z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
  • umiejętność wywierania pozytywnego pierwszego wrażenia, prezentacji oferty firmy, autoprezentacji
  • nauka asertywności w kontaktach z klientami i współpracownikami
  • poznanie sposobu radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i stresującym
  • profesjonalna obsługa klientów
  • radzenie sobie w trudnych sytuacjach i rozmowach

Cele szkolenia

  • Doskonalenie efektywności komunikowania się, budowanie trwałych relacji z klientem, tworzenie pozytywnego wizerunek firmy. Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z różnymi typami klientów.
  • Rozwój umiejętności interpersonalnych, takich jak: asertywność, zarządzanie czasem oraz radzenie sobie ze stresem.
  • Poznanie technik skutecznej organizacji biura i swojej pracy,

Program szkolenia

Profesjonalny wizerunek.
  • Jak cię widzą, ...
Komunikacja interpersonalna w pracy.
  • Skuteczna komunikacja. Dobre i złe nawyki komunikacyjne.
  • Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
Profesjonalna rozmowa telefoniczna.
  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Sposoby i techniki obsługi Klienta ( rozmowa przez telefon).
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
Asertywność w pracy.
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi (wybrane techniki asertywności).
Zasady zarządzania czasem w pracy.
  • Zarządzanie czasem - metody planowania czasu, hierarchizacja zadań,
  • Określanie celu , planowanie, podejmowanie decyzji , motywowanie siebie.
  • Współpraca z przełożonym (planowanie, zarządzanie czasem).
  • Analiza „złodziei” czasu.
  • Wyznaczanie priorytetów.
Stres w miejscu pracy.
  • Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia).
  • Stres pozytywny i negatywny.
  • Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
Analiza dnia pracy - określenie i weryfikacja celów działania - organizacja miejsca pracy i pracy własnej.
  • Efektywne planowanie czasu i zmiana złych nawyków.
  • Określenie i weryfikacja celów działania - umiejętność określania priorytetów i planowania w codziennej pracy.
  • Precyzyjne określanie celów.
  • Analiza wykonywanych czynności.
  • Sporządzanie długofalowego planu i harmonogramu dnia.
  • Zasady formułowania celu - metoda SMART.
  • Metody wyznaczania priorytetów - Macierz Eisenhowera, reguła ABC.
  • Metody skutecznego planowania czasu – Zasada Pareto, zasada 60/40.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.